Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 december 2009, 21:32
LEB LEB is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 19 november 2009
Berichten: 1
LEB is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Stageplaats Reisbureau !

Hallo,

Ik moet binnenkort stage lopen in een reisbureau. En ik heb een sollicitatiebrief gemaakt graag zou ik wat feedback willen.

Alvast bedankt !

xxxx

xxx

Zoetermeer, ... december 2009

Betreft: Vacature toeristisch verkoopmedewerker

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de Stagevoorlichting op het MondriaanCollege Toerisme, ben ik erg enthousiast geworden over Globe reisbureau. Daarom lijkt het mij erg interessant om mijn stage te doen bij Globe. Wat ik graag wil leren is dat ik samen met de klant de ideale reis samen, mag stellen. Zeker zo’n organisatie als Globe dat is verkozen tot leerbedrijf van het jaar in 2007.
De functieomschrijving die u beschrijft op de OAD site spreekt mij erg aan. Ik ben nu werkzaam in een callcenter waar ik veel te maken heb met klanten, hierdoor heb ik geleerd klantgericht te werken. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen en ben ik goed in staat zelfstandig te werken. Ik beheers de Nederlandse en Engelse taal zowel mondeling als schriftelijk. Op school heb ik met verschillende reserveringssystemen gewerkt, waaronder Kanteff en Galileo.

ik woonachtig in Zoetermeer. Ik kan Globe Reisbureau gemakkelijk bereiken. Ik heb basiskennis van de reisbranche, maar natuurlijk ben ik bereid om te leren en mij te ontwikkelen in uw bedrijf en zo mijn ervaring op te doen in de praktijk.

Graag wil ik mijn sollicitatie toelichten in een gesprek. Een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek zie ik dan ook met belangstelling tegemoet

Met vriendelijke groet,

Mijn naam.

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 december 2009, 11:50
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatie Stageplaats Reisbureau !

Beste LEB,

Ten eerste zou ik de brief uitbreiden. Op deze site staan voorbeelden genoeg over wat er in een brief moet komen te staan.

Ten tweede: let op spelfouten en grammatica. Je schrijft bijvoorbeeld: "ik woonachtig in Zoetermeer". Ook staat er geen punt achter de laatste zin in je brief.
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief stageplaats accountantskantoor roderick Sollicitatiebrief en cv 1 16 november 2009 21:24
Sollicitatie Stageplaats tom_r Sollicitatiebrief en cv 3 3 november 2008 23:16
Sollicitatie stageplaats Lind@1975 Sollicitatiebrief en cv 2 7 november 2007 17:24
Sollicitatie voor een stageplaats cherry Sollicitatiebrief en cv 0 3 september 2006 15:54
sollicitatie bij oude stageplaats nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 2 12 juli 2006 17:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon