Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 augustus 2012, 03:29
Eefje vh Eefje vh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 augustus 2012
Berichten: 2
Eefje vh is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker bij gemeente

Hallo iedereen,

Nog een andere brief van mij.

Dit is er eentje voor een gemeente.

Graag feedback


dank je Eefje vh

xxx

xxx

Betreft: Sollicitatie deeltijds (4/5) administratief medewerker groene lijn (C-niveau)

Geachte xxx

Zoekt u een enthousiast administratief talent, dat weet van aanpakken? Ik geloof dat u dan op zoek bent naar mij . Op de site van uw gemeente las ik de interessante vacature van deeltijds (4/5) administratief medewerker groene lijn (C-niveau ) .

Enkele jaren geleden ben ik voor mijn man zijn werk meegegaan naar Amerika. Ik heb bewust gekozen de opvoeding van de kinderen op mij te nemen. Nu de kinderen groter zijn wil ik er weer volop tegenaan gaan. Om de job van administratief medewerker optimaal te kunnen uitvoeren, heb ik recentelijk een aantal cursussen gevolgd.

In mijn laatste job als medisch secretaresse was het belangrijk ondernemend en creatief te zijn. Wanneer de arts weggeroepen werd voor een bevalling, ondernam ik meteen actie. Afspraken werden verzet en er werden oplossingen geboden voor aanwezige patiënten. Door optimale klantvriendelijkheid en een goede communicatie, heb ik een bijdrage geleverd aan het succes van de praktijk. Extra taken pakte ik op een efficiënte manier aan door prioriteiten te stellen en gestructureerd te werken.

Als ervaren administratief bediende ken ik niet enkel de kneepjes van het vak, maar heb ik ook geleerd dat samenwerken een goede werksfeer creëert en productief is voor een optimale werking van het bedrijf. Als intrimaris leerde ik zelfstandig te werken en het vermogen ontwikkeld snel nieuwe dingen aan te leren.

Deze functie is net wat ik zoek: een administratieve job waar ik uitdagend en afwisselend werk verricht, mijn kwaliteiten volledig kan ontplooien , en ten dienste sta van de bevolking en andere diensten. Voor een groene gemeente met een efficiënt milieu- en afvalbeleid, die ruimte biedt voor inspraak en woongelegenheid, wil ik heel graag werken.

Ik kijk ernaar uit u in een persoonlijk gesprek van mijn kwaliteiten te overtuigen.

Met vriendelijke groet,


Xxx

Bijlage: Curriculum Vitae
  #2  
Oud 1 augustus 2012, 08:56
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Lees de spelregels en dan met name punt 2 http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
  #3  
Oud 1 augustus 2012, 10:13
Debber Debber is offline
Lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2012
Berichten: 8
Debber is on a distinguished road
Standaard

Zoekt u een enthousiast administratief talent, dat weet van aanpakken? Ik geloof dat u dan op zoek bent naar mij .


Deze zin heeft een tegenstelling. Je begint heel sterk, maar zwakt jezelf af met "ik geloof".
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief administratief medewerker bij een gemeente Shahida Sollicitatiebrief en cv 3 15 juni 2012 21:29
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief administratief medewerker nakijken aub Ewa Sollicitatiebrief en cv 4 19 november 2010 15:03
Sollicitatiebrief medewerker communicatie bij een gemeente menm81 Sollicitatiebrief en cv 4 17 februari 2009 11:57


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon