Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 november 2006, 20:54
Inkie Inkie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 2
Inkie is on a distinguished road
Exclamation Open sollicitatie receptionist

Het is voor het eerst sinds 15 jaar dat ik weer moet solliciteren. Valt niet mee, dus daarom zou ik willen vragen of iemand een kritische blik kan werpen op mijn brief.
Alvast bedankt.

Betreft: Open sollicitatie receptionist

Geachte heer/mevrouw,

Toen ik naar de sportschool ging kwam ik een folder van jullie bedrijf tegen. Mijn interesse was meteen gewekt. Na het lezen van jullie website werd mijn enthousiasme alleen maar groter. Wat een mooi concept en wat een mogelijkheden. Dit is precies de branche die me erg aanspreekt. Vanwege mijn enthousiasme heb ik besloten om de stoute schoenen aan te trekken en mijn belangstelling voor een functie als receptioniste binnen uw bedrijf onder uw aandacht te brengen. Mocht er een andere passende functie zijn dan ben ik ook erg geďnteresseerd. Ik ben bereid om evt. opleidingen te volgen.

Tot voor kort was ik reeds 12 jaar werkzaam in een sportschool en afslankstudio in xxxx, waarvan ik de laatste 2 jaar bedrijfsleidster in de afslankstudio ben geweest.
Wegens bedrijfseconomische redenen werden de functies anders ingedeeld en werd mijn functie overbodig. Ik ben dan ook op zoek naar een nieuwe uitdaging.

Ik ben een jonge en ondernemende vrouw die nieuwsgierig en onderzoekend van aard is.
Die het belangrijk vindt iets te betekenen voor mensen. Met gepaste bescheidenheid meen ik te mogen stellen dat ik naast klantgericht werken, accuraat, leergierig en gedisciplineerd ben, initiatief toon, het overzicht kan bewaken en ook stressbestendig ben. In mijn vorige werkkring is naar voren gekomen dat ik een groot verantwoordelijkheidsgevoel beschik, een gezonde dosis werklust en gedrevenheid.

Graag wil ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek nader toelichten.

Met vriendelijke groet,

xxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 november 2006, 15:38
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie receptionist

Beste Inkie,

Gezien je werkervaring vraag ik mij af of de functie van receptionist niet onder je niveau is. Je kunt volgens mij beter vragen of je een keer langs mag komen om te praten. Je zou dan kunnen vragen of ze ook een manager nodig hebben.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #3  
Oud 20 november 2006, 14:31
mhgoosen
Gast
 
Berichten: n/a
Smile Re: Open sollicitatie receptionist

Ik ben het geheel met de vorige reageerster eens. Noem in je open brief niet een gerichte functie maar soms je kwaliteiten op zoals je gedaan hebt en vraag of je mag komen praten en bel ze een paar dagen na ontvangst van je brief.

Succes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 november 2006, 21:05
Inkie Inkie is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 november 2006
Berichten: 2
Inkie is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie receptionist

Sorry voor mijn late reactie, maar ik was er even tussenuit.
In ieder geval bedankt, en ik ga er zeker iets mee doen.

Groetjes,

Inkie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32
Open sollicitatie secretaresse en/of p&o-medewerkster Marlies Sollicitatiebrief en cv 1 6 augustus 2006 17:47
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon