Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 oktober 2009, 21:13
Floor78 Floor78 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 18 mei 2006
Berichten: 8
Floor78 is on a distinguished road
Standaard Graag mijn brief beoordelen administratief medewerkster / klantenservice medewerkster

Dit is de vacature:
Functieomschrijving:
Per 1 november 2009 zijn wij op zoek naar een receptioniste/administratief- / klantenservice medewerkster (38 uur per week) ter vervanging van een zwangerschapsverlof. In een klein, hecht, informeel en betrokken team van ca. 5 medewerkers heb je een divers takenpakket:

- Receptiewerkzaamheden;
- Telefonische klantenservice;
- Administratieve werkzaamheden;
- Alle voorkomende werkzaamheden zoals postverzorging, uitruimen vaatwasser e.d.

Kortom een uitdagende en afwisselende baan!

Functie-eisen:
- Mbo niveau 4 werk- en denkniveau;
- Goede Nederlandse taalvaardigheid in woord en geschrift;
- Representatief, sociaal, gemotiveerd, leergierig en enthousiast;
- Klant- en service gericht (in- en extern);
- Nauwkeurig/punctueel in je werk;
- Kennis op gebruikersniveau van MS Outlook (vrijwel continu gebruik), MS Word en MS Excel;
- Werkervaring in administratie functie is een pre.


En dit is mijn brief:


Betreft: vacature administratief medewerkster / klantenservice medewerkster.


Geachte heer / mevrouw,

Zeer geďnteresseerd heb ik uw advertentie gelezen op www.nationalevacaturebank.nl waarin u op zoek bent naar een administratief medewerkster / klantenservice medewerkster en ik dacht gelijk: dit is een baan voor mij.

Momenteel werk ik nog tot 30 oktober bij DHL Supply Chain als administratief medewerker bij de afdeling douane.
Helaas werd mijn contract niet verlengd en ben ik op zoek naar een andere baan.
Voorheen heb ik gewerkt als telefoniste / receptioniste en deze vacature spreekt mij ook heel erg aan.

Wat mij aanspreekt in deze functie is dat je met mensen in contact bent, de afwisseling, een stukje zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
Wat ik erg belangrijk vind dat uw klanten goed en klantvriendelijk geholpen worden en service krijgen.
Zodat ze met een goed gevoel bij de receptie weg gaan en daar zorg ik voor!

Verder kan ik over mezelf vertellen dat ik ervaring heb met verschillende telefooncentrales en ook goed met de computer om kan gaan.
Representatief, enthousiast, gemotiveerd, sociaal en leergierig zijn steekwoorden die op mij van toepassing zijn.
Ik beschik over een goede Nederlandse taalvaardigheid in woord en geschrift. Verder kan ik goed relativeren en de juiste prioriteiten te stellen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn motivatie nader aan u toe te lichten.


Met vriendelijke groet,



Mijn naam







Bijlage: Curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 16 oktober 2009, 01:27
Floor78 Floor78 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 18 mei 2006
Berichten: 8
Floor78 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag mijn brief beoordelen administratief medewerkster / klantenservice medewerk

Hier hoef ik dus geen reactie te verwachten.
Erg jammer. Valt me tegen.
Ga eens bij andere forums kijken.

Groetjes Floor
Met citaat reageren
  #3  
Oud 16 oktober 2009, 01:41
Ido Ido is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 oktober 2009
Berichten: 4
Ido is on a distinguished road
Standaard Re: Graag mijn brief beoordelen administratief medewerkster / klantenservice medewerk

Beste Floor,

Een paar opmerkingen over je sollicitatiebrief met wat tips:

- Ik zou niet vermelden dat je contract bij je huidige werkgever niet wordt verlengd. Het komt wel ter sprake bij het sollicitatiegesprek.
- Let op je spelling. Laat de brief maar eens door een derde lezen.
- Vertel waarom dit een baan voor jou is. Dit wil de werkgever natuurlijk weten. Maak dit concreet.

Veel succes!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 18 oktober 2009, 15:15
Floor78 Floor78 is offline
Banned
 
Geregistreerd: 18 mei 2006
Berichten: 8
Floor78 is on a distinguished road
Standaard Re: Graag mijn brief beoordelen administratief medewerkster / klantenservice medewerk

Nou, ik ben al door deze brief al uitgenodig voor een gesprek.
Ze waren erg tevreden over mijn brief en cv. Ook paste ik goed met mijn cv in hun functie. Ze hebben veel reacties gehad waarvan ik met nog 2 andere kandidaten uit waren genodigd. Dus ja dat zegt al heel wat.
Nu nog afwachten of ik aangenomen ben ja of nee. Krijg ik waarschijnlijk morgen of overmorgen te horen.

Groetjes Floor
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn eerste sollicitatiebrief (administratief medewerkster) Deborah Sollicitatiebrief en cv 1 18 juli 2009 16:33
Sollicitatiebrief administratief medewerkster graag advis van experts verena Sollicitatiebrief en cv 0 13 september 2008 12:50
sollicitatiebrief administratief medewerkster op kinderdagverblijf, graag commentaar Bianca34 Sollicitatiebrief en cv 0 28 juni 2008 13:32
sollicitatiebrief administratief medewerkster Tomlin Sollicitatiebrief en cv 7 21 februari 2007 12:36
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief als administratief medewerkster? cindycindy Sollicitatiebrief en cv 4 11 oktober 2005 13:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon