Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 13 januari 2016, 15:16
stephany92 stephany92 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 13 januari 2016
Berichten: 1
stephany92 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief selectiepsycholoog

Hee,

ik wil graag solliciteren als selectiepsycholoog en vroeg me af of jullie wat feedback kunnen geven op mijn brief?

Geachte ..,

Naar aanleiding van ons telefoon gesprek wil ik hierbij graag solliciteren voor de functie van selectiepsycholoog. Als net afgestudeerd psychologe beschik ik over veel theoretische kennis die ik graag in de praktijk wil toepassen. Mijn interesse om bij bedrijf XX te werken is groter geworden sinds ik mijn tweede master criminologie ben begonnen waarbij ik kennis heb gemaakt met bedrijf XX als dynamische organisatie. Tijdens mijn intensieve praktijkstage van acht maanden in XX kreeg ik de kans om onder zeer goede supervisie diagnostisch onderzoek te doen en psychologische rapporten te schrijven. Graag zou ik mijn vaardigheden willen inzetten en nog verder willen ontwikkelen. Wat is hiervoor een betere functie dan selectiepsycholoog bij XX?

In een multidisciplinair team waar ook veel zelfstandigheid en initiatief werd vereist heb ik ervaring opgedaan met intakes, diagnostiek en behandeling van derdelijns problematiek. De doelgroep bestond uit mensen met complexe angst- en stemmingsstoornissen waardoor ik gewend ben om doortastend en geduldig te zijn. Het rapporteren en schrijven van verslagen omvatte een groot deel van mijn werkzaamheden. Ik heb met veel plezier meerdere psychologische onderzoeken uitgevoerd, bestaande uit intelligentietesten en (neuro-)psychologische vragenlijsten en zodoende mijn basisaantekening psychodiagnostiek gehaald

Tijdens mijn functies als onderzoeksassistent heb ik veel ervaring opgedaan in het afnemen van open interviews met verschillende doelgroepen, zoals kinderen, gedetineerden en depressieve mensen waarbij flexibiliteit vereist was.

Ik ben van nature een empatische en zeer gemotiveerde psycholoog met interesse in het schrijven van psychologische rapporten. Deze functie als selectiepsycholoog biedt mij een mooie kans op mijn geleerde vaardigheden toe te passen en mij nog verder te ontwikkelen. Bijgevoegd vind u mijn curriculum vitae. Graag kom ik mijn sollicitatie en CV toelichten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,

alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 14 januari 2016, 11:13
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Heb je ook een vacaturetekst? Een pakkende brief sluit immers aan op de vacaturetekst.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon