Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 november 2010, 15:39
grietje1976 grietje1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Berichten: 2
grietje1976 is on a distinguished road
Red face Sollicitatiegesprek operatieassistent

Hallo allemaal,

heb een beetje hulp nodig: ik ben een 34 jarige verpleegkundige, werk nu al een jaar als ok-planner en wil toch uiteindelijk de opleiding voor ok-assistent gaan doen. aantal jaar geleden heb ik hier ook voor gesolliciteerd maar dat gesprek is op een flater uitgelopen: ik klapte volledig dicht. Dit staat me als schrikbeeld voor ogen!
Nu weet ik dat de vraag gaat komen waarom ze juist mij kiezen hebben uit de die 50 sollicitanten terwijl er maar 1 plek is....
mijn antwoord nu zal zijn: de afwisseling van het vak boeit me enorm en nadat ik een dag heb meegelopen weet ik ook zeker dat dit vak me als een jas zal passen: niet alleen de afwisseling maar ook het feit dat je de arts ondersteunt in zijn vakgebied: het opereren van de patient wat ook betekent dat je zelf een deel bent van het proces. je moet steeds kunnen inspringen op dat wat komen gaat, het lijkt me geweldig je zo te kunnen ontwikkelen dat je weet wat er komen gaat en je daar dus op anticipeert. daarnaast zal de opleiding zeker pittig worden maar ik sta er voor de volle 100% achter, net als mijn man en kinderen. juist doordat ik wat ouder ben denk ik zelf ook over de juiste mentaliteit te beschikken om de opleiding tot een goed einde te brengen, ik beschik over een goede dosis zelfdiscipline...

Wie kan zich hierin vinden, vindt het helemaal niks of heeft nog andere tips voor me? alvast bedankt, alles is welkom!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 november 2010, 16:55
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342