Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 november 2010, 15:39
grietje1976 grietje1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Berichten: 2
grietje1976 is on a distinguished road
Red face Sollicitatiegesprek operatieassistent

Hallo allemaal,

heb een beetje hulp nodig: ik ben een 34 jarige verpleegkundige, werk nu al een jaar als ok-planner en wil toch uiteindelijk de opleiding voor ok-assistent gaan doen. aantal jaar geleden heb ik hier ook voor gesolliciteerd maar dat gesprek is op een flater uitgelopen: ik klapte volledig dicht. Dit staat me als schrikbeeld voor ogen!
Nu weet ik dat de vraag gaat komen waarom ze juist mij kiezen hebben uit de die 50 sollicitanten terwijl er maar 1 plek is....
mijn antwoord nu zal zijn: de afwisseling van het vak boeit me enorm en nadat ik een dag heb meegelopen weet ik ook zeker dat dit vak me als een jas zal passen: niet alleen de afwisseling maar ook het feit dat je de arts ondersteunt in zijn vakgebied: het opereren van de patient wat ook betekent dat je zelf een deel bent van het proces. je moet steeds kunnen inspringen op dat wat komen gaat, het lijkt me geweldig je zo te kunnen ontwikkelen dat je weet wat er komen gaat en je daar dus op anticipeert. daarnaast zal de opleiding zeker pittig worden maar ik sta er voor de volle 100% achter, net als mijn man en kinderen. juist doordat ik wat ouder ben denk ik zelf ook over de juiste mentaliteit te beschikken om de opleiding tot een goed einde te brengen, ik beschik over een goede dosis zelfdiscipline...

Wie kan zich hierin vinden, vindt het helemaal niks of heeft nog andere tips voor me? alvast bedankt, alles is welkom!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 november 2010, 16:55
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grietje1976 Bekijk bericht
Hallo allemaal,

heb een beetje hulp nodig: ik ben een 34 jarige verpleegkundige, werk nu al een jaar als ok-planner en wil toch uiteindelijk de opleiding voor ok-assistent gaan doen. aantal jaar geleden heb ik hier ook voor gesolliciteerd maar dat gesprek is op een flater uitgelopen: ik klapte volledig dicht. Dit staat me als schrikbeeld voor ogen!
Nu weet ik dat de vraag gaat komen waarom ze juist mij kiezen hebben uit de die 50 sollicitanten terwijl er maar 1 plek is....
mijn antwoord nu zal zijn: de afwisseling van het vak boeit me enorm en nadat ik een dag heb meegelopen weet ik ook zeker dat dit vak me als een jas zal passen: niet alleen de afwisseling maar ook het feit dat ik de arts ondersteun in zijn vakgebied: het opereren van de patiënt wat ook betekent dat ik een deel ben van het proces. Ik moet steeds kunnen inspringen op dat wat komen gaat, het lijkt me geweldig mij zo te kunnen ontwikkelen dat ik weet wat er komen gaat en ik daar dus op anticipeer. daarnaast zal de opleiding zeker pittig worden maar ik sta er voor de volle 100% achter, net als mijn man en kinderen. Juist doordat ik wat ouder ben denk ik zelf ook over de juiste mentaliteit te beschikken om de opleiding tot een goed einde te brengen, ik beschik over een goede dosis zelfdiscipline...

Wie kan zich hierin vinden, vindt het helemaal niks of heeft nog andere tips voor me? alvast bedankt, alles is welkom!
Ik vind het een goede motivatie............alleen je praat in de JE en IK vorm. Ik heb het in je tekst even weer gegeven.

Succes met het gesprek!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 23 november 2010, 22:31
grietje1976 grietje1976 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 november 2010
Berichten: 2
grietje1976 is on a distinguished road
Standaard

Hoi Danjel,

bedankt voor je reactie! waar ik nu nog nieuwsgierig naar ben: denk je dat het een motivatie is die eruit zal springen?

Groetjes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 24 november 2010, 22:36
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grietje1976 Bekijk bericht
Hoi Danjel,

bedankt voor je reactie! waar ik nu nog nieuwsgierig naar ben: denk je dat het een motivatie is die eruit zal springen?

Groetjes
Hoi Grietje,

Ik heb geen idee of het eruit springt, ik weet niet waar de commissie op let, jij moet achter je motivatie staan.


Nogmaals succes
Met citaat reageren
  #5  
Oud 1 december 2010, 16:43
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoi,

vond het wel leuk dat je zei dat je man en kinderen er ook achter staan, dat is zeker niet onbelangrijk, want het zal ook zeker wat van je gezin eisen, het feit dat je daar bewust van bent lijkt me alleen heel realistisch ! En moeders mag zichzelf ook ontwikkelen : ) !

Verder denk ik dat je uit moet buiten in je antwoord dat je daar al een jaar werkt. Ze weten dan waarschijnlijk al wel een beetje dat je een nauwkeurige, gezellige collega bent toch?. En dat je vanaf de zijlijn goed kunt zien wat er gebeurd, dat je zo graag een stapje dichterbij het operatie proces wilt zijn, blabla. Via via heb je waarschijnlijk ook kunnen regelen dat je een dag mee mocht lopen! En toen was je helemaal enthousiast, want het was nog leuker dan je dacht!

Succes, gr Sofie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
operatieassistent

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Afgekraakt worden tijdens sollicitatiegesprek Marieke J Sollicitatiegesprek 17 21 december 2011 01:12
Sollicitatiegesprek via uitzendbureau Jan1964 Sollicitatiegesprek 4 20 november 2009 22:37
sollicitatiebrief operatieassistent stuud Sollicitatiebrief en cv 4 9 oktober 2009 15:48
Verwijzing naar sollicitatiegesprek in brief miss TT Sollicitatiebrief en cv 2 16 oktober 2008 16:59
Sollicitatiegesprek voor klantmanager: welke vragen kan ik verwachten? nahla Sollicitatiebrief en cv 2 21 september 2008 14:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon