Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 maart 2011, 12:52
Arwen00
Gast
 
Berichten: n/a
Lightbulb Sollicitatiebrief afdelingsmanager, graag feedback

Hallo allen,

Ik doe een hele leuke opleiding, maar ik mis mijn 'oude' werk. Nu ben ik een ontzettend leuke vacature tegengekomen, maar voor mijn gevoel wat inspiratieloos qua brief schrijven. Ik hoor graag jullie input hierover. Alvast bedankt



Betreft: vacature afdelingsmanager bij ***

Op dit moment ben ik bezig met mijn eenjarige studie tot docent en hiervoor loop ik stage op een MBO-instelling. Ik verzorg hier lessen managementvaardigheden en personeel en arbeid aan de toekomstige managers en dit heeft mij laten realiseren wat voor geweldig vakgebied ik heb. Maar vooral ook dat ik de dynamische, uitdagende omgeving mis waarin ik het beste tot mijn recht kom. Juist op dat moment kwam ik ook uw vacature tegen op uw website en leest u nu deze begeleidende brief.

Uw vacature spreekt mij aan omdat ik in de eerste plaats veel affiniteit heb met het welzijn van dieren, maar daarnaast ook veel respect heb voor de vrijwilligers die dit werk doen. Als jong meisje heb ik een dag mogen meelopen met de dierenbescherming in **** en ik was diep onder de indruk van wat ik die dag heb gezien. De mogelijkheid om mee te kunnen werken aan de inrichting en ontwikkeling van deze afdeling spreekt mij dan ook erg aan.

Voordat ik weer de studieboeken in ging was ik werkzaam als teammanager bij ***. In de korte tijd dat ik hier werkzaam ben geweest, ben ik op verschillende operaties ingezet. Hierdoor heb ik veel ervaring opgedaan met het opstarten van afdelingen en het efficiënt inrichten van de processen. Ook het herzien van huidige procedures en deze op innovatieve wijze over te brengen naar medewerkers is mij niet onbekend. Daarnaast heb ik hier de mogelijkheid gehad om het besturingsmodel Customer Operations Performance Center te analyseren en een gericht verbeterplan uit te werken in het kader van mijn afstuderen.

De ervaring die ik de afgelopen jaren binnen verschillende organisatie heb opgedaan geven mij inzicht in de structuur van bedrijven en dit maakt de beoordeling en vertaling van complexe vragen naar een opdrachtformulering mogelijk. Mijn functie als teammanager bracht ook met zich mee dat ik efficiënt en effectief moest communiceren met alle betrokkenen op verschillende niveaus, zowel binnen als buiten de organisatie.

In mijn vrije tijd ben ik voorzitter van mijn vereniging van eigenaren waarin veel bestuurlijke besluiten naar voren komen in samenspraak met de 35 andere eigenaren. Hierin ben ik veelal bezig met het bemiddelen tussen de wensen van alle eigenaren, maar ook om nieuwe ideeën. Daarnaast ben ik ook actief geweest op politiek gebied in Leeuwarden en hierdoor heb ik inzicht gekregen in de kunst van het lobbyen en netwerken.

Ik zou de ervaringen die ik in de afgelopen jaren heb opgedaan graag willen toepassen en verder ontwikkelen als afdelingsmanager bij de ***. Ik hoop dat deze brief uw interesse in mij geprikkeld heeft. Graag zou ik een en ander nader toe willen lichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
  #2  
Oud 1 maart 2011, 13:29
forumbeheerder forumbeheerder is offline
Administrator
 
Geregistreerd: 8 augustus 2005
Berichten: 74
forumbeheerder heeft vermelding van reputatie uitgeschakeld
Standaard

Lees ajb dit eerst even:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
(met name stap 2)
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief kinderopvang, graag feedback emkooij Sollicitatiebrief en cv 3 11 april 2011 19:21
Graag feedback op mijn sollicitatiebrief martina Sollicitatiebrief en cv 1 24 augustus 2010 16:26
Sollicitatiebrief persvoorlichter vakbond, feedback graag Madeloepie Sollicitatiebrief en cv 0 18 april 2010 18:07
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon