Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Opleiding kiezen en volgen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #11  
Oud 30 juni 2008, 14:31
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO opleidingen

Accreditatie is een ding, perceptie is iets anders. Heel veel werkgevers zijn nog altijd huiverig voor LOI / NTI diploma's. Nu misschien wat minder met een moeilijke arbeidsmarkt maar dat gaat ook weer snel veranderen.
Met citaat reageren
  #12  
Oud 16 september 2008, 12:57
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Cool Re: HBO opleidingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frank77 Bekijk bericht
Alvast excuses voor mijn ongenuanceerde reactie (komt waarschijnlijk door het geciteerde bericht). Wat Henk waarschijnlijk niet weet is dat de HBO opleidingen bij de LOI NVAO geaccrediteerd zijn. De Nederlands-Vlaamse Accreditatieorganisatie (NVAO) is een bij verdrag (zie rechterzijde van deze pagina) tussen Nederland en Vlaanderen opgerichte publieke binationale instelling die in beide regio's de kwaliteit van het hoger onderwijs waarborgt.

Kortom: De tijd dat LOI opgeleiden onderaan de prioriteitenlijst van een eventuele toekomstige werkgever stonden, is ruimschoots voorbij. Daarnaast kan ik uit eigen ervaring de betreffende Communicatie en Multimediadesign opleiding aanbevelen. Ik volg hem ook en het is een leuke, uitdagende en variatievolle opleiding.

Groet,
Frank
Aan Frank,

Hoe ver ben jij met die LOI opleiding HBO Communicatie & Multimedisdesign? Ik ben namelijk van plan om deze ook te gaan volgen. Voornamelijk omdat ik dan mijn eigen tijd kan indelen en niet gebonden ben aan vaste collegedagen- of avonden. En hoeveel tijd ben je er per week ongeveer aan kwijt?
Met citaat reageren
  #13  
Oud 24 september 2008, 15:49
Frits
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: HBO opleidingen

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henk Bekijk bericht
Accreditatie is een ding, perceptie is iets anders. Heel veel werkgevers zijn nog altijd huiverig voor LOI / NTI diploma's. Nu misschien wat minder met een moeilijke arbeidsmarkt maar dat gaat ook weer snel veranderen.
Persoonlijk denk ik dat in deze branche, werkgevers het vrij weinig interesseert waar je je papiertjes hebt gehaald. Het gaat om kwaliteit die je kan leveren en dat kun je beter laten zien en bewijzen dmv jouw eigen portfolio/website. Ik volg op het moment een HBO-studie in multimediadesign, maar veel overbodige bijvakken en de verplichte groepsprojecten houden mij alleen maar op heb ik het idee. Ik denk erover om een aantal cursussen te volgen. Hier kan ik veel meer doelgericht bezig zijn. Jammer dat ik dit nu pas in zie

Ik denk dat je meer hebt aan een paar goede cursusboeken, ik ben echt afgestapt van het idee dat je alleen maar met je HBO-diploma hoeft te wapperen om ergens aangenomen te worden bij een reclame/webdesign-bureau. Als freelancer is je eigen werk sowieso je visitekaartje en niet je HBO-certificaat. Ben benieuwd of mensen ervaring hebben met die overstap en dit kunnen beamen?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opleiding HBO Toeristisch management judithhuizinga Opleiding kiezen en volgen 15 25 mei 2012 18:11
HU HBO Personeel & Arbeid of NCOI Personeelsmanagement? Barry464 Opleiding kiezen en volgen 10 15 november 2011 06:54
Ik wil een hbo opleiding volgen Geert Opleiding kiezen en volgen 6 13 november 2007 00:56
Loi hbo propedeuse overstap uni cewinta Opleiding kiezen en volgen 1 31 oktober 2007 09:18
HBO Recht - Universitair Recht Mock Opleiding kiezen en volgen 4 1 september 2006 10:08


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:27.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon