Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 mei 2009, 18:22
Jasmin Jasmin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 mei 2009
Berichten: 1
Jasmin is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker

Hallo iedereen.

Ik heb geprobeerd een brief op te stellen, ik ben een echte starter. Zou er iemand even een kijkje naar mijn brief willen nemen en mijn vertellen hoe goed/slecht mijn brief is.

Alvast bedankt,
gr. Jasmin


Geachte mevrouw / heer,

Met belangstelling heb ik op uw internetsite XXXX de vacature gelezen waarin u aangeeft op zoek te zijn naar een XYZ medewerker. Via deze brief wil ik mijn interesse voor deze functie kenbaar maken.

Het werken als financieel administratief medewerker boeit me door diverse aspecten (veelzijdig, variatie, zelfstandig, financiën, accuratesse, computerverwerking). Naast mijn kennis en werkervaring ben ik bekend vanwege mijn optimisme, flexibiliteit, enthousiasme, daadkracht en collegialiteit. Dit blijkt uit een niet-aflatende inzet tot en met de laatste werkdag bij XXXX, de grote verscheidenheid in mijn werk, de bereidheid alles aan te pakken, het tempo waarin dat gebeurt en de goede samenwerking met mijn collega’s.

De door u gevraagde capaciteiten herken ik mezelf in. Ik kan goed in teamverband werken, ben bewust van omgevingen, kan problemen analyseren en ben integer. Inzicht in de administratieve organisatie en het plannen en organiseren van de werkzaamheden heb ervaring mee opgedaan tijdens mijn baan als directiesecretaresse bij verschillende organisaties.

Op dit moment ben ik met veel plezier werkzaam als XYZZ bij XXXX. Door bedrijfseconomische redenen moet ik het huidige bedrijf verlaten. Verder heb ik bij mijn huidige werkgever XXXX ervaring opgedaan op het gebied van factureren, corrigeren van onjuiste uren, muteren en archiveren.

Met mijn ambitieuze en gemotiveerde instelling weet ik zeker dat ik een positieve bijdrage kan leveren aan uw organisatie. Graag licht ik dan ook mijn brief en curriculum vitae in een persoonlijk gesprek aan u toe.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 mei 2009, 19:03
Henk_
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker

Heb je BKB, MBA, SPD, HEAO, MEAO, LEAO of iets dergelijks? Zo niet dan heb je weinig kans bij een situatie waar andere kandidaten die opleidingen wel hebben plus dito werkervaring. Succes.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 26 november 2013, 19:27
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Angry reactie

Ook niet echt motiverend!
Ik ben al 10jr werkzaam op de financiële administratie en ik heb een opleiding bedrijf economie gevolgd maar (helaas) nooit mijn diploma behaald. Het gaat ook om je ervaring. NIET alleen om je diploma!
Ik zeg eerlijk, het is beter om je diploma in je zak te hebben maar het hoeft niet meteen zo te zijn dat je NOOIT aangenomen wordt OMDAT het diploma niet in de zak zit.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatie financieel administratief medewerker starter Sollicitatiebrief en cv 2 22 oktober 2008 22:27
Sollicitatiebrief administratief financieel medewerker Grada Sollicitatiebrief en cv 2 22 augustus 2007 12:44
Sollicitatiebrief Financieel Administratief medewerker. Graag commentaar! HTH Sollicitatiebrief en cv 1 26 mei 2007 13:19
Sollicitatiebrief Administratief medewerker Patr1c1a Sollicitatiebrief en cv 5 13 december 2006 18:05
Sollicitatiebrief administratief medewerker Mike72 Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 15:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon