Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 mei 2006, 14:21
emmie emmie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 6
emmie is on a distinguished road
Standaard opgeven van referenties?

Ik studeer af in juli en zou binnenkort graag beginnen solliciteren. Mijn stagebegeleidster heeft gezegd dat ik haar steeds als referentie mag opgeven.

Is het gepast om zulke referenties meteen te vermelden (misschien nuttig als pas afgetudeerde zonder ervaring?), of komt dit niet goed over?

En vermeld je deze dan in je sollicitatiebrief of CV?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Laatst gewijzigd door emmie; 1 mei 2006 om 21:54
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 mei 2006, 14:55
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard Re: opgeven van referenties

Gebruikelijk is om referenties pas te geven als daarom gevraagd wordt. Eventueel vermeld je bij de werkervaring in je cv "Referenties beschikbaar op verzoek".
__________________
René
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 mei 2006, 15:24
Ing77 Ing77 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 april 2006
Berichten: 11
Ing77 is on a distinguished road
Standaard Re: opgeven van referenties

Goed punt van Rene, als je besluit om je referentie op te schrijven doe het dan in je cv en niet in je sollicitatiebrief. Ik heb/had bv. wel de naam en tel.nr. in m'n cv staan maar voelde me daar toch niet zo lekker bij, ik ga dat toch even veranderen in hoe Rene het had opgeschreven .

Heel veel succes me je afstuderen en het vinden van een leuke baan!.
Groetjes
Met citaat reageren
  #4  
Oud 1 mei 2006, 21:53
emmie emmie is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 mei 2006
Berichten: 6
emmie is on a distinguished road
Standaard Re: opgeven van referenties?

Alvast bedankt voor jullie tips!