Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 juli 2009, 22:21
jdekramer jdekramer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 juli 2009
Berichten: 1
jdekramer is on a distinguished road
Standaard commentaar op sollicitatiebrief NDO-operator

Wat vinden jullie van de volgende sollicitatiebrief?

voorbaat dank voor reacties.

gr. John



RPR Spaarnwoude B.V.
Maatweg 38
Postbus 235
3230 AE Gorrichem
Netherlands

Utrecht, 8 juli 2009


Betreft: sollicitatie NDO-operator


Geachte Dame/Heer,

Naar aanleiding van mijn telefoongesprek met Renske van den broek d.d. 8 juli 2009 wil ik graag solliciteren naar de functie NDO-operator.

De functie als NDO-operator is exact de functie waar ik naar opzoek ben. Ik heb dan weliswaar geen werkervaring, maar ik ben enthousiast en leergierig. Ik zal u in deze brief overtuigen waarom ik denk geschikt te zijn voor deze functie.

Vooral de mogelijkheid om te leren in de praktijk spreekt mij enorm aan. Daarnaast heb ik al enige voorkennis, namelijk gedurende mijn opleiding werktuigbouwkunde heb ik vakken als materiaalkunde en werktuigbouwkundig construeren, waarbij ik onderzoeken op materiaal gedaan heb, met uitstekende cijfers afgesloten. De kennis die ik bij deze vakken opgedaan heb wil ik graag uitbreiden en toepassen in de praktijk.

Tijdens praktijkvakken werd ik door leraren en medestudenten gezien als iemand die zijn werk zeer serieus neemt en erg gestructureerd en overzichtelijk te werk gaat. Men typeert mij als een initiatiefnemer met doorzettingsvermogen. Hiernaast ben ik collegiaal en leer ik snel. Deze eigenschappen zou ik graag willen inzetten tijdens een functie binnen uw organisatie.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
John de Groot

Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 9 juli 2009, 10:14
Dorien Dorien is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 13 juni 2009
Berichten: 39
Dorien is on a distinguished road
Standaard Re: commentaar op sollicitatiebrief NDO-operator

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jdekramer Bekijk bericht

Betreft: sollicitatie NDO-operator


Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van mijn telefoongesprek met Renske van den Broek d.d. 8 juli 2009 wil ik graag solliciteren naar de functie NDO-operator.

De functie als NDO-operator is exact de functie waar ik naar opzoek ben. Vind dit niet zo mooi, je eindigt de vorige zin met 'de functie NDO-operator' en begint een nieuwe zin met hetzelfde. Ik heb dan weliswaar geen werkervaring, maar ik ben enthousiast en leergierig. Ik zal u in deze brief overtuigen waarom ik denk geschikt te zijn voor deze functie.

Vooral de mogelijkheid om te leren in de praktijk spreekt mij enorm aan. Daarnaast heb ik al enige voorkennis, namelijk gedurende mijn opleiding werktuigbouwkunde heb ik vakken als materiaalkunde en werktuigbouwkundig construeren, waarbij ik onderzoeken op materiaal gedaan heb, met uitstekende cijfers afgesloten. De kennis die ik bij deze vakken opgedaan heb wil ik graag uitbreiden en toepassen in de praktijk.

Tijdens praktijkvakken werd ik door leraren en medestudenten gezien als iemand die zijn werk zeer serieus neemt en erg gestructureerd en overzichtelijk te werk gaat. Men typeert mij als een initiatiefnemer met doorzettingsvermogen. Hiernaast ben ik collegiaal en leer ik snel. Deze eigenschappen zou ik graag willen inzetten tijdens een functie binnen uw organisatie.

Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
John de Groot

Bijlage: Curriculum Vitae
Nouja niet zo heel veel dingen. Ik ben niet kapot van de brief, maar wat in mijn handtekening ook staat, ik ben geen expert en vind brieven schrijven zelf ook erg lastig. Misschien kan iemand anders hier nog helpen met dingen iets anders te formuleren, dat het wat krachtiger overkomt ofzo.
(Soms heb je ook twee spaties tussen woorden. Niet dat dat een ramp is, het is meer een schoonheidsfoutje )
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief traineefunctie, commentaar gevraagd! mcpranger Sollicitatiebrief en cv 9 26 november 2014 23:26
Sollicitatiebrief stageplek kinderopvang, graag commentaar senita Sollicitatiebrief en cv 8 18 maart 2012 15:41
Sollicitatiebrief Junior Engineer Graag commentaar. Xaviour Sollicitatiebrief en cv 3 27 oktober 2008 23:48
Sollicitatiebrief. Voor morgen graag commentaar etc. Girl85 Sollicitatiebrief en cv 4 7 april 2008 23:00
sollicitatiebrief medewerker klantenservice, graag commentaar Anita_01 Sollicitatiebrief en cv 2 2 mei 2007 22:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:53.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon