Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 10 november 2016, 00:45
Alexia Alexia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 10 november 2016
Berichten: 2
Alexia is on a distinguished road
Standaard Burn out of onervarenheid

hallo allemaal,

ik ben speciaal naar een andere land gegaan om daar mijn leven op te bouwen. alleen ik merk dat ik niet vooruit te branden ben. ik ben ergens bang voor ofzo. ik ben al vier maanden in dit land en heb nog geen baan. er zijn banen genoeg en ik solisiteer ook heel veel (online) maar krijg steeds een afwijzing.

het lijkt erop dat ik nu pas (28 jaar) zit te pubberen, dat ik doe wat ik wil doen, en als vooral me moeder me aanmoediged. verstijf ik helemaal en doe ik het juist niet want als het me dan wel lukt, dan gaat voor me gevoel de eer naar mijn moeder en dan heb ik nog steeds het niet zelf gedaan.

maar ook uit mezelf doe ik vrij weinig en erg langzaam. ik soliciteer maar meestal op meerdere banen op 1 dag om de week. voor mezelf moet ik eigenlijk elke dag wat doen, een normaal mens zou dat gewoon doen.

mijn situatie ik ben afgestudeerd en heb hierna nog geen baan gehad dit was ongeveer 1 en een half jaar geleden.

ik probeer mezelf het zo leuk mogelijke te maken door veel naar meetups te gaan, en toch zo veel mogelijk te doen. maar dan hoor ik van me moeder dingen die ik allang weet en ik voel me daardoor zo hopeloos. en ik krijg het gevoel dat ik niet hard me best doe, ofzo en dan doe ik maar niks meer. ik probeer me best.

ik druf ook niet echt te vragen aan mensen om een baan (onervarenheid?) ik vrees dat ik dan in tranen uitbrast (want dat doe ik vaak als het om mij gaat, laten we zeggen dat het een tic is).

ik hoop dat jullie me verhaal kunnen volgen.

het punt is ik ben hier in een andere land hoop een baan te krijgen, wordt steeds afgewezen, (zonet ook nog onder het typen) en het wordt tijd dat ik een andere methode probeer. want ik ben te goed om niet aangenomen te worden. en ik soliciteer over het hele land. (nieuw zeeland)
mijn inzicht is dat ik gewoon bij de mensen langs ga om een baan te vragen. maar om de een of andere reden ga ik stijfkoppig op me bed zitten series kijken.

heeft iemand een suggestie? want ik beloof mezelf vaak en nu ga ik, maar dan wordt ik weer afgeleid. is het burn out of onervarenheid of miss iets anders.

ik wil onderandere in de dierentuin werken. dus ik heb nu voor genomen om gewoon naar de dierentuin te gaan. en dan als ik daar ben zie ik wel verder.
(ik hoop zo dat ik ook ga)

groetjes Alexia
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon