Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 juni 2014, 19:02
melvinklinkhamer melvinklinkhamer is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 juni 2014
Berichten: 1
melvinklinkhamer is on a distinguished road
Post Sollicitatie docent lichamelijke opvoeding

Hallo,

ik ben op zoek naar een baan als docent LO. Helaas ligt het werk niet voor het oprapen. Daarom de vraag of jullie me kunnen helpen door me wat feedback te geven op de volgende brief. Ik wil eruit springen dmv een opvallende brief. Wat ik nu heb is volgens mij behoorlijk saai en standaard.
Alvast heel erg bedankt voor de moeite!

Op de website van het ----- geeft u aan op zoek te zijn naar een docent lichamelijke opvoeding. Natuurlijk was ik gelijk enthousiast en wil ik graag naar deze functie solliciteren.

In februari 2013 heb ik mijn hbo-studie Leraar VO 1e Graads Lichamelijke Opvoeding aan de Hanzehogeschool te Groningen behaald. Tijdens deze studie en de mbo-studie Sport en Bewegen heb ik diverse stages gelopen bij scholen en (sport) organisaties. In de minor Sportmanagement ben ik veel te weten gekomen over organisatiekunde, financieel management en marketing.

In het laatste jaar van de ALO heb ik een stage gelopen in het buitenland. In Australië heb ik vier maanden sportlessen verzorgd op een vrije basisschool. Niet alleen door de verschillende stages, maar ook door de langere tijd in het buitenland, ben ik uitgegroeid tot een innovatieve, creatieve en betrokken lesgever. Reizen, in het bijzonder de wandeltocht naar Santiago de Compostela, heeft mijn verantwoordelijkheidsgevoel, empathisch vermogen en creativiteit positief beďnvloed.

In mijn eindscriptie heb ik onderzoek gedaan naar progressief onderwijs en actief leren. In de lessen die ik nu zou aanbieden probeer ik de hoofden van de leerlingen niet te vullen met feiten maar ze zelf te laten nadenken. Ze moeten leren denken en wel voor zichzelf.
Individueel- en samenwerkend leren gaan voor mij hand in hand.
Ik ga voor actief leren in de lessen l.o.!

In een persoonlijk gesprek licht ik mijn motivatie, de sollicitatiebrief en mijn curriculum vitae toe.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 3 juni 2014, 10:39
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Lees ajb eerst even de huisregels door. Het is fijn als je anderen ook helpt.
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie docent levensbeschouwing MJ86 Sollicitatiebrief en cv 2 28 september 2011 10:43
Sollicitatie naar docent Frans Dien Sollicitatiebrief en cv 4 11 september 2008 13:20
Sollicitatie naar docent vanuit een ander beroep Bredasim Sollicitatiebrief en cv 3 15 juli 2008 15:14
open sollicitatie docent Docent Sollicitatiebrief en cv 2 25 januari 2006 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:23.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon