Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Discussie gesloten
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 november 2012, 10:37
StudenSW123
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Sollicitatiebrief voor stage

Hoi,

Wat vinden jullie van mijn gemaakte brief.. Ik heb al eerder stage gelopen bij het bedrijf, maar nu zoeken ze voor een andere afdeling. Ik wist niet zo goed hoe ik het erin moest zetten.. Graag hoor ik van jullieee

Geachte meneer of de heer, (wat vinden jullie?)

Op 23 november heb ik u telefonisch gesproken over de mogelijkheden om bij ******** stage te kunnen lopen. Na dit gesprek ben ik direct enthousiast aan de slag gegaan met mijn sollicitatiebrief, omdat ik het een uitdaging zal vinden om weer stage te lopen bij l’****.

Momenteel loop ik stage op een basisschool, waar ik weinig begeleid wordt en weinig diversiteit wordt aangeboden. De reden van mijn sollicitatie is van mijn leerzame stageperiode die ik al eerder bij ****** heb gelopen/ervaren. Ik zou graag deel willen uitmaken van een team, dat streeft naar een doel. Namelijk het sturen op leefbaarheid binnen de wijken.

Momenteel zit ik in het tweede jaar van mijn studie Social Work. Deze studie volg ik aan NAAM SCHOOL. Begin september heb ik elke dinsdag les, de andere dagen ben ik beschikbaar voor stage. Graag licht ik mijn brief en Curriculum Vitae in een persoonlijk gesprek aan u toe. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Social Worker
  #2  
Oud 26 november 2012, 14:14
StudenSW123
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Jammer dat niemand een berichtje achterlaat
  #3  
Oud 26 november 2012, 14:36
René's schermafbeelding
René René is offline
Moderator
 
Geregistreerd: 9 augustus 2005
Berichten: 1.384
René is on a distinguished road
Standaard

Jammer dat jij geen berichtje achterlaat. Zie stap 2 van de spelregels:
http://www.carrieretijger.nl/forum/showthread.php?t=23
__________________
René
  #4  
Oud 26 november 2012, 15:32
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SocialWork Bekijk bericht
Hoi,

Wat vinden jullie van mijn gemaakte brief.. Ik heb al eerder stage gelopen bij het bedrijf, maar nu zoeken ze voor een andere afdeling. Ik wist niet zo goed hoe ik het erin moest zetten.. Graag hoor ik van jullieee

Geachte meneer of de heer, (wat vinden jullie?)

Op 23 november heb ik u telefonisch gesproken over de mogelijkheden om bij ******** stage te kunnen lopen. Na dit gesprek ben ik direct enthousiast aan de slag gegaan met mijn sollicitatiebrief, omdat ik het een uitdaging zal vinden om weer stage te lopen bij l’****.

Momenteel loop ik stage op een basisschool, waar ik weinig begeleid wordt en weinig diversiteit wordt aangeboden. De reden van mijn sollicitatie is van mijn leerzame stageperiode die ik al eerder bij ****** heb gelopen/ervaren. Ik zou graag deel willen uitmaken van een team, dat streeft naar een doel. Namelijk het sturen op leefbaarheid binnen de wijken.

Momenteel zit ik in het tweede jaar van mijn studie Social Work. Deze studie volg ik aan NAAM SCHOOL. Begin september heb ik elke dinsdag les, de andere dagen ben ik beschikbaar voor stage. Graag licht ik mijn brief en Curriculum Vitae in een persoonlijk gesprek aan u toe. Uw reactie zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Social Worker
Lees de spelregels een op dit forum (zoals René ook al aangaf), daarnaast lees verschillende brieven op het forum en de voorbeelden op de site, jou brief rammelt en is niet goed geschreven.

Jammer dat je je negatief uit laat over je stageplaats op de basisschool....
  #5  
Oud 26 november 2012, 18:04
zxcvb zxcvb is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 26 november 2012
Berichten: 3
zxcvb is on a distinguished road
Standaard

Deze sollicitatiebrief is wel erg summier. Vertel eens wat meer over je kwaliteiten en motivatie. Verder zou ik je CV meesturen met de sollicitatiebrief. deze zin: "Namelijk het sturen op leefbaarheid binnen de wijken. " vindt ik niet echt lekker geplaatst en geformuleerd. misschien iets als: "Het lijkt mij interessant om meer te leren over het sturen van de leefbaarheid in een wijk."
  #6  
Oud 26 november 2012, 23:49
de Patrick de Patrick is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 5 april 2011
Berichten: 82
de Patrick is on a distinguished road
Standaard

Nu echt te weinig tijd om veel commentaar te geven, maar ik heb alvast wat je hebt even herschreven. Misschien dat je hier al wat uithaalt.

----

Geachte heer [Lemmens],

Vorige week had ik telefonisch contact met u over de mogelijkheid om een stage te kunnen doen in uw bedrijf. Mijn vorige stage in uw bedrijf in [het voorjaar van 2011] beviel me zeer goed en daar zou ik graag een vervolg aan breien.

Ik doe nu een stage in basisschool [De Snepkens], maar zoek een stage die waar meer diversiteit kan worden aangeboden. Een team dat streeft naar leefbaarheid binnen de wijk is een echte droom voor mij.

Momenteel volg ik het twee jaar Social Work aan [de UVA]. Vanaf september heb ik dinsdag les ben ik op andere weekdagen beschikbaar voor een stageopdracht.

Graag vertel ik u in een persoonlijk gesprek meer over mijn motivatie. Ik kijk al uit naar uw reactie.

Hoogachtend,

Social Worker
Discussie gesloten

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon