Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juni 2010, 19:31
Zonneschijn22 Zonneschijn22 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2010
Berichten: 1
Zonneschijn22 is on a distinguished road
Smile Passende motivatie voor sollicitatie medisch secretaresse?

Beste forumlezers,

Ik ben 22 jaar en heb ongeveer 2.5 jaar werkervaring als accountsecretaresse. Sinds april ben ik werkeloos. Ik zag net een hele leuke vacature voor medisch secretaresse waar ik op wil solliciteren.

Mijn probleem is dat ik niet weet wat ik in mijn motivatie moet schrijven omdat ik alleen maar ervaring heb ik de zakelijke dienstverlening.

Kan iemand mij helpen met een passende passende motivatie die net de doorslag zal geven om mij toch uit te nodigen voor een gesprek? Ook al heb ik geen medische ervaring?

Alvast bedankt voor de moeite!


Dit is de vacature:

Functie-omschrijving
Wij bieden een nieuwe functie binnen de dynamische werkomgeving van de Interne Geneeskunde. Je gaat deel uitmaken van een geheel nieuw team. Je hebt de regie over het gehele behandelproces van onze patiënten en zorgt tevens voor een aangenaam verblijf.

Je werkzaamheden zullen bestaan uit:
Het afspreken, voorbereiden, begeleiden en afhandelen van de spreekuren.
Algemene secretariaatswerkzaamheden
Receptionele taken, zoals het ontvangen en te woord staan van patiënten.
Medische verslaglegging, administratie en archivering van polikliniekgegevens.
Agendabeheer van de verschillende disciplines.

Wij vragen

Je bent een gediplomeerd medisch secretaresse. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring op een polikliniek en bent op de hoogte van alle processen binnen een polikliniek. Daarnaast beschik je over een goede typevaardigheid, en ben je in staat om diverse softwareprogramma’s je snel eigen te maken.

Je herkent jezelf in onderstaande :
Je ziet het werk dat gedaan moet worden en handelt daarnaar.
Je komt met voorstellen om processen te verbeteren en durft zaken ter discussie te stellen.
Je reageert moeiteloos en efficiënt op veranderende omstandigheden.
Je toont begrip voor de wensen, problemen van patiënten.
Je zoekt constant naar vernieuwingen en bent alert op kansen.

Dienstverband
conform de CAO Ziekenhuizen. De functie is voorlopig ingeschaald in FWG 35.

Aanvullende informatie

Binnen de RVE interne geneeskunde van ....... wordt momenteel volop gewerkt aan de ontwikkeling van een polikliniek ouderengeneeskunde waar een internist, een verpleegkundige ouderengeneeskunde en een secretaresse werkzaam zullen zijn. Onze cliënten worden multidisciplinair volgens vastgestelde programma’s behandeld. De patiënten zullen vooral door huisartsen worden doorverwezen, er zal dan ook nauwe samenwerking zijn met huisartsenpraktijken in de regio. In de toekomst zal ouderengeneeskunde ook in de kliniek een plaats moeten krijgen.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 17 juni 2010, 13:39
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand mij aub helpen??

Wil je echt indruk maken op op het bedrijf waar je wit werken, dan zul je toch echt zelf een motivatie moeten bedenken. Eentje die recht uit het hart komt, spreekt meer aan dan een algemeen geformulereerde.
Probeer zelf eens iets op papier te zetten en plaats het vervolgens op het forum. We kunnen je dan feedback geven.

Succes!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carričretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 17 juni 2010, 15:39
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: Kan iemand mij aub helpen??

Beste Zonneschijn,

Ze vragen een gediplomeerd medisch secretaresse, die minimaal 3 jaar ervaring heeft op een polikliniek en die op de hoogte is van alle processen binnen een polikliniek.

Ik wil je niet ontmoedigen, maar het verbaast mij niet dat je geen motivatie kunt bedenken. Dit omdat je niet aan de eisen voldoet, omdat je niet de juiste opleiding en ervaring hebt. Soms is dat geen probleem voor een functie, maar in dit geval wel.

Wil je een dergelijke baan hebben, dan kun je het beste een opleiding tot medisch secretaresse doen of een studie die daar op lijkt.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatie medisch secretaresse Brig Sollicitatiebrief en cv 2 29 oktober 2009 12:48
Sollicitatiebrief medisch secretaresse clautje64 Sollicitatiebrief en cv 0 29 maart 2009 14:08
vacature medisch secretaresse linnie80 Sollicitatiebrief en cv 1 23 augustus 2008 01:06
Welke opleiding voor Medisch secretaresse? Theemuts22 Opleiding kiezen en volgen 7 28 maart 2008 13:36
Sollicitatiebrief + cv medisch secretaresse Astrid van de Velde Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2006 17:10


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon