Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Loopbaanvragen
Registreer FAQ Netwerk Berichten van vandaag Zoeken

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #17  
Oud 26 maart 2007, 16:28
Celova Celova is offline
Lid
 
Geregistreerd: 9 maart 2007
Berichten: 12
Celova is on a distinguished road
Standaard Re: Ik wil zo graag wat anders doen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Bekijk bericht
Eerlijkgezegd denk ik dat je nu eerst zelf wat dieper moet graven, nadenken over de tips die al zijn langsgekomen, op een rijtje zetten wat je mogelijkheden en barrières zijn, specifieke vervolgvragen stellen... etc. ... in plaats van alleen maar "wie heeft er tips?"

De situatie die je schetst is namelijk bijna onoplosbaar. Je wilt iets anders, daarvoor is een opleiding nodig die je nog niet hebt, en het geld daarvoor heb je niet of kan/wil je niet vrijmaken. En je loopbaan onderbreken om met studiefinanciering te studeren zit er ook niet in? Tsja, dan gaat het dus niet.

Ergens moet je een concessie doen. Rotwerk blijven doen. Goedkoper gaan wonen. Meer lenen. Opleiding in de avonduren ...
Rene, je zult het uiteraard goed bedoelen, maar je hebt geen idee hoe rot ik me voel. Jouw reactie zorgt er voor dat ik me nog somberder voel...

De consessies die je opnoemt kan ik ook bijna niet maken.
School in de avonduren zal wel gaan, maar heb geen ruimte meer om te lenen. Ik heb vorig jaar een huis gekocht, goedkoper wonen kan dus voorlopig nog niet...

Misschien wil ik wel het onmogelijke... Ik zit hier bijna in tranen. Ik kan vandaag even niet meer positief blijven. Ik wilde ook graag mijn ei even kwijt denk ik, vandaar ook de roep om tips...

Het spijt me dat dit bij jou irritaties oproept (tenminste dat maak ik op uit je reactie)
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief media-adviseur zomerzon Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2007 20:46
Weten wat je wil Jdhond Loopbaanvragen 1 21 augustus 2006 15:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon