Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 9 juni 2010, 15:54
MandyB MandyB is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2010
Berichten: 2
MandyB is on a distinguished road
Standaard Open vacature - pedagogisch medewerker HELP

Vacature:
Op de BSO Zjaak worden kinderen opgevangen in de leeftijd vanaf acht jaar. Onze BSO is specifiek voor oudere kinderen. De inrichting van hun speelomgeving en het activiteitenaanbod wordt hierop afgestemd. Wij bieden hen dagelijks leuke activiteiten aan waardoor zij met plezier bij ons zijn en met een blij gevoel naar huis gaan. Op onze BSO hebben de kinderen zelf inspraak in de activiteiten die worden aangeboden. De werktijden zijn van 14:00 tot 18:00 uur, in schoolvakanties werk je hele dagen.
Wij zijn op zoek naar enthousiaste collega’s die vanuit hun creativiteit een bijdrage kunnen leveren aan het bieden van een uitdagende en sfeervolle dag.


Help beste mensen, ik kom er niet uit.
Vacature is gisteren geplaats, wil graag zsm reageren.. alleen kom er niet uit met mijn sollicitatiebrief. Ik heb al wat maar ben zelf niet eens onder de indruk.

Zie onderstaand;

Naar aanleiding van de openstaande vacature en ons aangenaam telefoongesprek waar we wat dieper op de functie zijn ingegaan, stuur ik u deze sollicitatiebrief met Curriculum vitae.

Eind december 2009 heb ik mijn SPW3 opleiding afgerond. Mijn eerste ervaring met BSO begon als invalkracht bij de stichting XXX. Dit werk beviel me direct en inmiddels werk ik alweer ruim een half jaar voor zowel KDV als BSO, nog steeds als invalskracht. Echter ben ik sindskort verhuisd naar XXX, dus moet een nieuwe baan vinden.

Jullie organisatie lijkt mij zeer intressant,

Ik ben enthousiast en heb doorzettingsvermogen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Daarnaast kan ik zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren. Tevens ben ik van mening dat ik op vlotte en efficiënte wijze communiceer met anderen. Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van pedagogisch medewerker.

De bij deze bijgevoegde curriculum vitea is bedoeld om u een eerste indruk te geven van mijn achtergrond en capaciteiten. Uiteraard ben ik graag bereid om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

Ik hoop binnen afzienbare tijd van u te horen.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 10 juni 2010, 12:14
DubbelePunt DubbelePunt is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 18 oktober 2009
Berichten: 43
DubbelePunt is on a distinguished road
Standaard Re: Open vacature - pedagogisch medewerker HELP

Hallo MandyB,

Ik heb enkele correcties aangebracht in je brief, zie bijlage.
Bijgevoegde bestanden
Bestandstype: doc MandyB.doc‎ (23,0 KB, 90x gelezen)
__________________
Met vriendelijke groeten, Anne-Marie van der Aa



Voor sollicitatiebrieven en cv's zonder fouten - Dubbele Punt tekstcorrectie
Met citaat reageren
  #3  
Oud 10 juni 2010, 13:11
MandyB MandyB is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 9 juni 2010
Berichten: 2
MandyB is on a distinguished road
Standaard Re: Open vacature - pedagogisch medewerker HELP

bedankt, ik heb het aangepast.
ik kom ook niet echt uit met waarom ik het organisatie intressant vindt enz, tips?
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie pedagogisch medewerker duha Sollicitatiebrief en cv 5 4 december 2008 20:07
Open sollicitatie Pedagogisch medewerker duha Sollicitatiebrief en cv 2 30 oktober 2007 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon