Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 september 2011, 23:15
rjbrink rjbrink is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2011
Berichten: 2
rjbrink is on a distinguished road
Standaard Tips en opmerkingen over mijn cv?

Goedendag iedereen,

Hier onder heb ik mijn CV en zou graag willen weten of hij top, flop of gewoon is. Ik wil natuurlijk een top CV zodat het een goede indruk maakt. Ik ga solliciteren in de handel als afdelingsmanager of als assistent. Alle tips zijn welkom.

Gr, Robert

__________________________________________________ ____________

Curriculum Vitae

Personalia:
Naam: Robert-Jan
Adres:
Postcode:
Woonplaats:
Telefoon:
Geboorte datum:
Geboorte plaats:
Mailadres:
Nationaliteit:
Burgerlijke staat:
Rijbewijs:
1 maand opzegtermijn

Persoonlijk Profiel:
Robert-Jan is enthousiast en flexibel en houdt van hard werken in een hoog werktempo.
Hij is heel sociaal met klanten en collega's, Kan goed met mensen communiceren en werken.
Hij is makkelijk in de omgang. Hij wil heel graag een vaste baan en is bereid om opleidingen te volgen.

Opleidingen:
2006 VMBO-kader, diploma
2008 Zakelijk Juridisch MBO, niveau 4 ID-College, geen diploma

Werkervaring:
2009-heden Allround verkoper, Jysk, Gouda
Werkzaamheden: allround verkoper, kassamedewerker, de winkel op orde houden, laden en lossen en het
magazijn op orde houden

2008 – 2009 Magazijnmedewerker, Fikszo, Lekkerkerk. (Reden van vertrek: geen vast contract, uitzendbureau)
Werkzaamheden: Laden en lossen en alle verdere magazijnwerkzaamheden

2008 Houthandel Heuvelman, Ouderkerk aan den IJssel, (Reden van vertrek: Tijdelijk werk, uitzendbureau)
Werkzaamheden : Machinaal houtbewerker en voorkomende werkzaamheden

2008 Bakkersland Ouderkerk aan den IJssel.(Reden van vertrek: Oproepkracht via uitzendbureau)


Talen:
Engels
Nederlands

PC-vaardigheden:
Word
Acces
PowerPoint
Excel
__________________________________________________ ______________

Laatst gewijzigd door mariekevanoosterhout; 8 september 2011 om 10:37 Reden: geanonimiseerd
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 september 2011, 08:14
Danjel's schermafbeelding
Danjel Danjel is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 342
Danjel is on a distinguished road
Standaard

Niet zo handig om je persoonlijke gegevens en de gegevens van je vorige werkgevers hier op het forum te zetten. Stuur even een PB/mail naar de forumbeheerder om die gegevens te verwijderen.


En lees de spelregels even door en dan met name punt 2:

2. Geef eerst feedback op een paar sollicitatiebrieven of cv's van andere forumleden
Check een paar sollicitatiebrieven en geef jouw commentaar. Op dit forum helpen mensen namelijk elkaar; als jij hulp van anderen verwacht, verwachten wij dat jij eerst anderen helpt.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 september 2011, 10:59
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard feedback

-Wat bedoel je met '1 maand opzegtermijn'?
-Het lijkt bij 'persoonlijk profiel' of iemand anders over jouw schrijft... je kan het denk ik beter in ik-vorm zetten.
-Ook bij opleidingen moet je zetten wat het begin-jaartal en eind-jaartal is
-Dat je het MBO-diploma niet behaald heb, staat erg negatief, misschien kun je dat beter weg laten
-Het ligt eraan waar je op solliciteerd, maar in de meeste gevallen is het ook niet van belang dat je in je CV zet dat je je rijbewijs niet hebt (is ook weer negatief)
-Redenen van vertrek hoef je niet te noteren - is ook weer negatief. Mochten ze dat willen weten, dan zullen ze daar zelf naar vragen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 26 september 2011, 17:45
stijnhommes stijnhommes is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 198
stijnhommes is on a distinguished road
Standaard

Ik zou het persoonlijk profiel (let op de hoofdletters) niet bovenaan zetten. Werkgevers hechten meer waarde aan opleiding en werkervaring en andere vaardigheden.
Met citaat reageren
  #5  
Oud 27 september 2011, 17:43
MJ86 MJ86 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 september 2011
Berichten: 9
MJ86 is on a distinguished road
Standaard

Ik zou het persoonlijk profiel wél boven aan zetten, maar inderdaad in de ik-vorm.
Ook staan er bij personalia erg veel gegevens, dat is niet nodig. Als ze willen weten waar je geboren bent vragen ze dat wel in het gesprek.

Reden van vertrek zou ik niet benoemen bij werkervaring.
De MBO opleiding zou ik wel noemen, omdat het anders lijkt alsof je na de MAVO een paar jaar niets hebt uitgevoerd. Misschien kan je in je brief zeggen dat je overweegt je diploma alsnog te behalen?

Je opleidingen verder alleen nog even in chronologische volgorde zetten!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Benieuwd naar jullie tips en opmerkingen op mijn cv zygidehaes Sollicitatiebrief en cv 10 4 september 2011 14:30
Stelling: Mijn universitaire studie staat slecht op mijn cv Severn Sollicitatiebrief en cv 2 15 november 2010 21:59
Graag tips en opmerkingen n.a.v. mijn sollicitatiebrief voor alphahulp! tixytje Sollicitatiebrief en cv 0 15 september 2009 14:04
Graag tips en kritische opmerkingen op mijn sollicitatiebrief en cv Nance Sollicitatiebrief en cv 0 8 augustus 2009 11:51


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon