Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 februari 2013, 14:47
Lamis Lamis is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 februari 2013
Berichten: 1
Lamis is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief klantenservice/post & archief

Geachte heer/mevrouw,


Mijn aanleiding van een bezoek op uw website solliciteer naar een functie binnen uw bedrijf.
Mijn voorkeur gaat naar de functie post & archief/klantenservice, waarbij ik verder de mogelijkheid om me zelf te ontwikkelen.

Momenteel heb ik nog geen passende baan gevonden waar ik mijn kwaliteiten kan inzetten, vandaar deze sollicitatiebrief.

Ik heb de studie Juridische/sociale zekerheid gevolgd op het ROC Van Amsterdam en heb mijn diploma in 2011 behaald. Ik ben iemand die graag met mensen omgaat en gemakkelijk contacten legt. Deze ervaring heb ik onder andere opgebouwd bij mijn vorige stageplek. Ik werkte als een sociale raadslid/ Daarbij was ik onder andere klantenservice medewerkster telefoniste/receptioniste. Bij deze functies was het belangrijk om klantvriendelijk en klantgericht te zijn. Voor meer informatie hierover kunt u mijn cv raadplegen die u als bijlage zult treffen. Tijdens mijn studie heb ik veel stage-ervaring opgedaan. Hopelijk kan ik die straks toepassen binnen uw bedrijf. Ik ben erg prestatiegericht en kan goed met klanten communiceren.

Graag zou ik de gelegenheid krijgen om met u van gedachten te wisselen over deze sollicitatie en hopelijk kunnen wij wat voor elkaar betekenen.

Met vriendelijke groet,
Lamis

PS: Kunt u aub dit voor mij nakijken, ik ben namelijk heel slecht in brieven schrijven!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 6 februari 2013, 00:28
Maarten_W Maarten_W is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 27 maart 2012
Berichten: 158
Maarten_W is on a distinguished road
Standaard

Beste Lamis,

Welkom op het forum. Een sollicitatiebrief schrijven is moeilijk. Zeker als je er niet veel ervaring mee hebt. Mijn tip voor jou is om je eerst te verdiepen in wat een sollicitatiebrief nu eigenlijk is. De brieven hebben vaak een vaste structuur. Meer hierover kan je hier lezen. Ook geldt hier op het forum de afspraak dat je eerst zelf feedback moet geven op andermans brieven voordat je zelf feedback mag vragen. Zie
met name punt twee van dit bericht. Zie dit niet als iets wat moet maar als een manier waarop je meer leert over het schrijven van een goede brief. Wat vind je goed aan een brief en wat niet? Waardoor komt dat? Kan het het herleiden naar wat je over sollicitatiebrieven hebt gelezen? Kortom, een sollicitatiebrief schrijven kost moeite

Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Feedback svp Joon Sollicitatiebrief en cv 3 29 september 2014 17:00
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon