Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 27 oktober 2006, 15:26
Mike72 Mike72 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2006
Berichten: 2
Mike72 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief administratief medewerker

Graag zou ik willen weten wat jullie van deze brief vinden?? Bij voorbaat dank voor het attenderen op spelfouten etc!!!



Naam
Adres
Postcode en Woonplaats

Bedrijf
Bureau Werving
Postbus xxxx
Postcode

Plaats, 23 oktober 2006


Onderwerp:vacature administratief medewerker (vacaturenummer)

Geachte heer/mevrouw,

Met interesse las ik op het xxxxx web dat u op zoek bent naar een administratief medewerker. Graag solliciteer ik naar deze functie.

Mijn vooropleiding is MEAO met de economisch-juridische richting. Deze opleiding behandeld veel aspecten die naar mijn mening zeer goed toepasbaar zijn in de door u aangeboden functie. Na mijn studie heb ik bij verschillende organisaties een ruime administratieve werkervaring opgedaan. Op dit moment werk ik via uitzendbureau Content Zwolle als administratief medewerker bij de Dienst xxxxx. Deze functie vervul ik met veel plezier. Het lijkt me een uitdaging me verder in deze functie te onwikkelen en een positieve bijdrage aan uw organisatie te leveren.

Ook de internationale context die bij deze baan komt kijken, spreekt me erg aan. De beheersing van mijn Nederlands en Duits is uitstekend in woord en geschrift. Ik werk graag zelfstandig, maar kan ook goed in teamverband werken. Ik ben accuraat en heb ervaring met het bevragen van geautomatiseerde gegevensbestanden.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.


Hoogachtend,

xxxxxxxxxxx

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 27 oktober 2006, 21:30
koolmees koolmees is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2006
Berichten: 2
koolmees is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief medewerker

In de tweede alinea is het woord "behandeld" niet correct. Dit dient te zijn "behandelt", met een t dus.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 30 oktober 2006, 15:58
Brigitte Brigitte is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 20 april 2006
Berichten: 76
Brigitte is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief administratief medewerker

"de economisch-juridische richting"

Ik denk dat het is, in de richting economie/juridisch ofzo. Anders klinkt het een beetje gek vind ik.

"Deze opleiding behandeld veel aspecten die naar mijn mening zeer goed toepasbaar zijn in de door u aangeboden functie"

Heb je hier ook voorbeelden van? Dat klinkt geloofwaardiger vind ik.

"Ook de internationale context die bij deze baan komt kijken, spreekt me erg aan"

Dit komt een beetje 'zo maar' uit de lucht vallen. Misschien kun je hier nog iets bijzetten, zodat het een mooiere overgang is.. ook na het stukje hierna. Anders is het een beetje rommelig.

Succes verder!! xxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief administratief medewerker Gerda Sollicitatiebrief en cv 0 18 oktober 2006 14:44
Tips sollicitatiebrief administratief medewerker tassie Sollicitatiebrief en cv 2 21 augustus 2006 14:24
Sollicitatiebrief administratief medewerker patrick1102 Sollicitatiebrief en cv 1 8 juni 2006 20:37
Open sollicitatiebrief receptioniste/telefoniste of administratief medewerker Ing77 Sollicitatiebrief en cv 6 17 mei 2006 13:47
Sollicitatiebrief administratief medewerker: reacties gewenst Marian Sollicitatiebrief en cv 7 26 augustus 2005 12:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon