Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Salaris

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 2 november 2017, 16:49
mvdh mvdh is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 2 november 2017
Berichten: 1
mvdh is on a distinguished road
Standaard Gouden handdruk?

Hoi allemaal,

ik vroeg mij het volgende af. Ik werk bij een gote webwinkel waarvan een magazijn met retourenafdeling waar ik werk gaat sluiten en zich bij een groter distributiestation gaat voegen. Gelukkig hoeven er geen ontslagen komen te vallen werd er gezegt. Wij zouden allemaal een andere functie kunnen krijgen. Wat er voor het gemak niet werd verteld is dat veel van die functie een stap omlaag zouden zijn. Dat even ter zijde. We zouden allemaal bij het nieuwe distribustiecentrum kunnen gaan werken. Echter is dit voor mij en vele andere collega's te ver weg en dekken de maximale reiskostenvergoeding die door het bedrijf worden gehanteerd de gemaakte kosten niet en zijn tevens niet onderhandelbaar. Voor mij het startsein om bij een ander bedrijf te gaan neuzen. Natuurlijk niet omdat ik zo graag weg wil maar omdat het voor mij te ver rijden is en ik niet wil gaan bij leggen op de reiskosten.

Ik vroeg mij af: in hoeverre kan ik om een Gouden Handdruk/afkoopregeling vragen gezien ze in mijn ogen geen redelijk voorstel doen om mij te houden als werknemer en ik ik hierdoor ontlag moet/wil nemen? Buiten het feit natuurlijk dat ik er technisch gezien zelf voor kies om weg te gaan maar om de reden dat ik het een onwerkbare situatie vind.

Ik heb meerder fora en website afgezocht maar kon helaas geen antwoorden vinden op deze specifieke vraag. Wederom: ik ben mij bewust van mijn postitie in dit verhaal.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie heeft de gouden tip? Gabriella Loopbaanvragen 2 19 juli 2016 23:12
Morgen een sollicitatiegesprek, maar de zenuwen gieren door mijn lijf Yfke Sollicitatiegesprek 10 7 november 2007 16:30


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon