Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 25 mei 2009, 13:22
marley marley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 5
marley is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie Management assistente

Hallo allemaal,

Ik wil graag solliciteren bij een ziekenhuis als management assistente kwaliteit.

Heb een opzet gemaakt en nu wil ik graag wat opbouwende kritiek.
Bedankt alvast voor jullie inbreng

Groetjes
Marley

U bent op zoek naar een management assistente die de organisatie ondersteunt en affiniteit heeft met kwaliteit. Dit is een functie die heel goed bij mij persoonlijkheid past en graag wil ik voor deze functie in aanmerking komen.

Mijn naam is x, x jaar oud, ik ben momenteel werkzaam bij x als bedrijfskundig medewerker van afdeling facilitaire zaken. Onderdeel van deze functie is het auditeren van bedrijfsprocessen, Europese aanbestedingen verzorgen, financiële administratie, tevens ben ik verantwoordelijk voor de dagelijkse schoonmaakkwaliteit.
Door mijn functie heb ik de afgelopen jaren veel aan verbetertrajecten gewerkt en kwaliteit door de gehele organisatie op facilitair gebied aangepakt. Uw functie sprak mij hierbij erg aan, ik wil graag doorontwikkelen in kwaliteit en zie in uw functie een nieuwe uitdaging.

U mag van mij een enthousiaste, flexibele en gemotiveerde collega verwachten die zeer leergierig is en zowel zelfstandig als in teamverband goed kan werken. Nieuwe taken maak ik mij snel eigen en ik ben meer dan bereid eventuele aanvullende opleidingen die nodig zijn om deze functie goed te vervullen, te volgen. Ik ben iemand die zich graag goed voorbereid en op een positieve en enthousiaste manier mensen tegemoet treed. Tevens ben ik van nature dienstverlenend ingesteld. Het geeft mij voldoening om mensen op weg te helpen.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek met u meer van de functie en uw organisatie te weten komen. Ik hoop dan ook daarvoor een uitnodiging van u te mogen ontvangen. Voor een gedetailleerd overzicht van mijn werkzaamheden verwijs ik u naar mijn bijgevoegde curriculum vitae.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 2 juni 2009, 22:37
marley marley is offline
Lid
 
Geregistreerd: 25 mei 2009
Berichten: 5
marley is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatie Management assistente

Hallo allemaal,

Blijkbaar schrijf ik een hele goede brief ! Heb nog geen reacties gekregen.
Ga deze week de sollicitatie versturen, hoop op een uitnodiging

Marley
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40
sollicitatie teamleider faruknl Sollicitatiebrief en cv 2 3 juli 2008 11:56
sollicitatie management assistente rianri Sollicitatiebrief en cv 5 19 december 2006 12:27
Advies graag!! d(^_^)b startersfunctie voor doorgroeien tot Management Assistant curicat Opleiding kiezen en volgen 9 3 juli 2006 13:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon