Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 6 december 2011, 16:11
elvira184 elvira184 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 december 2011
Berichten: 13
elvira184 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief huishoudelijk medewerker, graag feedback

Woonplaats,6 december 2011



Betreft: vacature huishoudelijk medewerker


Geachte mevrouw Blokker,

Naar aanleiding van uw advertentie op de website Limburgvac solliciteer ik naar de functie van huishoudelijk medewerker.
De informatie die u tijdens een telefoongesprek op 6 december heeft mijn belangstelling nog groter gemaakt.
In deze brief leest u mijn motivatie om naar deze functie te solliciteren.

De functie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is dat deze functie zeer goed aan sluit bij mijn werkervaring. Daarnaast werk ik graag zelfstandig als in teamverband.
Ben een flexibel inzetbare medewerker en in drukke tijden is het voor mij geen probleem om extra uren te werken.

Momenteel ben ik werkzaam als thuishulp waarbij ik huishoudelijke werkzaamheden verricht bij cliënten thuis,
Deze huishoudelijke werkzaamheden verricht ik met veel plezier waarbij netjes werken en oog voor kwaliteit behoren tot mijn eigenschappen.

Ik ben zeer gemotiveerd om te beginnen en zou u daarom ook graag toelichting willen geven op deze brief in een persoonlijk gesprek. Belangstellend zie ik uit naar uw reactie.


Met vriendelijke groet,





Bijlage: curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 7 december 2011, 22:35
Xxx Xxx is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 8 maart 2011
Berichten: 53
Xxx is on a distinguished road
Standaard

Even wat kleurtjes-commentaar/vragen ertussen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door elvira184 Bekijk bericht
Woonplaats,6 december 2011



Betreft: vacature huishoudelijk medewerker


Geachte mevrouw Blokker,

Naar aanleiding van uw advertentie op de website Limburgvac solliciteer ik naar de functie van huishoudelijk medewerker.
De informatie die u tijdens een telefoongesprek op 6 december heeft mijn belangstelling nog groter gemaakt.
In deze brief leest u mijn motivatie om naar deze functie te solliciteren.
Relatief lange openingsalinea. Misschien iets als: Na het zien van uw vacature heb ik meteen gebeld voor meer informatie. Na het gesprek (met .... als je een naam weet!) was ik nog enthousiaster. In deze brief zal ik vertellen wat mij motiveert.


De functie spreekt me om diverse redenen aan. De eerste reden is dat deze functie zeer goed aan sluit bij mijn werkervaring. Daarnaast werk ik graag zelfstandig als in teamverband. De functie sluit goed aan bij mijn werkervaring en de afwisseling tussen zelfstandig werken en in teamverband werken spreekt mij erg aan.
Ben een flexibel inzetbare medewerker en in drukke tijden is het voor mij geen probleem om extra uren te werken.

Momenteel ben ik werkzaam als thuishulp waarbij ik huishoudelijke werkzaamheden verricht bij cliënten thuis,
Deze huishoudelijke werkzaamheden verricht ik met veel plezier waarbij netjes werken en oog voor kwaliteit behoren tot mijn eigenschappen. Is dit een vacature voor een functie ook bij mensen thuis? (beetje kromme zin..) Dan kun je inhaken op het sociale aspect naast je praktische werkzaamheden bij je huidige werkgever

Ik ben zeer gemotiveerd om te beginnen en zou u daarom ook graag toelichting willen geven op deze brief in een persoonlijk gesprek. Belangstellend zie ik uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,





Bijlage: curriculum Vitae
Met citaat reageren
  #3  
Oud 7 december 2011, 23:07
elvira184 elvira184 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 4 december 2011
Berichten: 13
elvira184 is on a distinguished road
Standaard

Het is geen vacature bij mensen thuis, maar in een zorginstelling
Met citaat reageren
  #4  
Oud 8 december 2011, 00:01
uitgelogd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard

Dan is ook het sociale aspect belangrijk
(misschien een beetje attenderingsfunctie / dat je een luisterend oor kunt zijn voor mensen (en tegelijkertijd hard genoeg doorwerkt)
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Medewerker Onderwijs Office en CV graag feedback RBus Sollicitatiebrief en cv 4 22 februari 2011 12:55
Graag feedback; sollicitatiebrief administratief medewerker in het onderwijs Dorienn Sollicitatiebrief en cv 3 31 mei 2010 14:45
Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback! Mireille Sollicitatiebrief en cv 0 18 juni 2009 03:18
sollicitatiebrief pedagogische medewerker HBO, heel graag feedback! Ann1983 Sollicitatiebrief en cv 1 10 juni 2007 20:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon