Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 23 januari 2008, 17:26
5xdetinies 5xdetinies is offline
Lid
 
Geregistreerd: 22 januari 2008
Berichten: 9
5xdetinies is on a distinguished road
Standaard vacature infomedewerker

Tijdens het surfen op het internet heb ik uw advertentie gelezen waarin u een medewerker infopunt zoekt. Bij het lezen van de vacature en de site voel het enthousiasme in mij omhoog borrelen. Dit is voor mij een reden om te reageren op openstaande vacature.

In mijn werk als kookbegeleider heb ik kennis gemaakt met onderwijs voor jongeren met een gestapelde gedragsproblematiek. Ik heb ervaren dat het werkplek is geweest waarbij iedere minuut anders is. Daardoor waren er ook steeds uitdagingen. Deze ben ik aangegaan met een open en alerte houding. Ik heb dit werk dan ook met ontzettend veel plezier gedaan. Helaas is er door het uitblijven van vervolgfinanciering een einde gekomen aan het project.

Momenteel ben ik werkzaam als administratief medewerker bij de Vrijwilligerscentrale West-Friesland te Hoorn. Mijn werkzaamheden bestaan onder andere uit het afnemen van intakegesprekken en het verstrekken van informatie aan de klanten en organisaties. Als aanspreekpunt is luisteren een belangrijke vaardigheid, om beide goed van dienst te zijn.Daarnaast verzamel en controleer ik gegevens, die ik vervolgens verwerk in Excel, Acces en Word. De competenties die ik hierbij inzet zijn sociale en communicatieve vaardigheden, in combinatie met de noodzakelijke accuratesse waarbij secuur handelen noodzakelijk is. Ik zie in uw vacature de mogelijkheden om mijn opgedane kennis en ervaring in te zetten in een nieuwe werkomgeving. Dit maakt mij enthousiast.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u naar mijn curriculum vitae. Graag wil ik mijn motivatie toelichten in een mondeling gesprek. In afwachting op uw reactie sluit ik af met vriendelijke groeten.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2008, 19:42
Karly Karly is offline
Lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2008
Berichten: 6
Karly is on a distinguished road
Standaard Re: vacature infomedewerker

Hai,

Ten eerste zou ik je brief nog eens een keer goed nalezen want er missen soms wat woorden. Daarnaast zou ik een voorbeeld geven van een uitdaging die je bent aangegaan als kookbegeleider. Verder een duidelijke en leuke brief.

Succes!
Groet Karly
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
vacature hoofdafvalinzmeling gemeente amsterdam stadsdeel osdorp linnie80 Sollicitatiebrief en cv 0 3 december 2007 22:58
Sollicitatiebrief interne vacature Processing Engineer Tjalling Sollicitatiebrief en cv 2 22 mei 2007 18:41
Niet gesolliciteerd; vacature vergeven; alsnog open sollicitatie? Frankie Sollicitatiebrief en cv 1 19 september 2006 16:23
hoe reageer je op een verlopen vacature nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 1 mei 2006 16:12


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon