Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 26 januari 2009, 14:59
Miekje Miekje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 9
Miekje is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief leerling SPH, graag feedback

Hallo allemaal, hier mijn brief voor de functie als leerling sph.
Hij rammelt nog aan alle kanten volgens mij, graag jullie feedback.


Geachte mevrouw XXXX,

Met grote belangstelling heb ik de informatie gelezen over de mogelijkheid tot het volgen van de duale opleiding sociaal pedagogisch hulpverlener, op XXXX.nl. Met deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie van leerling sociaal pedagogisch hulpverlener.

Leergierig en sociaal zijn worden die mij goed omschrijven. Tijdens mijn opleiding verpleegkunde heb ik een tijd stage gelopen in een verpleegtehuis. Hier werd voor mij duidelijk dat ik vooral het begeleidingsaspect erg leuk vindt. Vooral door middel van het uitvoeren van activiteiten legde ik contact en bouwde een band op met de bewoners. Ook heb ik tijdens mijn werk als leerling verpleegkunde veel ervaring opgedaan wat betreft basiszorg. Ik heb geleerd om praktisch te denken, om zo de zelfstandigheid van de bewoners/patiënten te kunnen bevorderen. Deze ervaring sluit mijns inziens goed aan op de functie van leerling sociaal pedagogisch hulpverlener.

De combinatie van werken en leren is mij destijds goed bevallen. Dit omdat ik vind dat de werkervaring die je in de praktijk opdoet, vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie. Mensen met een handicap verdienen het om gestimuleerd en gemotiveerd te worden op punten waar zij dat nodig hebben. Zij hebben het recht op gelijke plaats in de samenleving aan dat van ons. Een visie waar XXX voor staat, en die ik met de instelling deel.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 26 januari 2009, 20:57
Miekje Miekje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 26 januari 2009
Berichten: 9
Miekje is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief leerling SPH, graag feedback

Ik zie er al wat foutjes tussenstaan: vernieuwde brief;

Met grote belangstelling heb ik de informatie gelezen over de mogelijkheid tot het volgen van de duale opleiding sociaal pedagogisch hulpverlener, op xxxxxx.nl. Met deze brief wil ik graag solliciteren naar de functie van leerling sociaal pedagogisch hulpverlener.

Leergierig en sociaal zijn worden die mij goed omschrijven. Tijdens mijn opleiding verpleegkunde heb ik een tijd een externe stage gelopen in een verpleegtehuis. Hier werd voor mij duidelijk dat ik vooral het begeleidingsaspect erg leuk vind. Vooral door middel van het uitvoeren van activiteiten legde ik contact en bouwde een band op met de bewoners. Ook heb ik tijdens mijn werk als leerling verpleegkunde veel ervaring opgedaan wat betreft basiszorg. Ik heb geleerd om praktisch te denken, om zo de zelfstandigheid van de bewoners/patiënten te kunnen bevorderen. Deze ervaring sluit mijns inziens goed aan op de functie van leerling sociaal pedagogisch hulpverlener.

De combinatie van werken en leren is mij destijds goed bevallen. Dit omdat ik vind dat de werkervaring die je in de praktijk opdoet, vooral leert hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en een onmisbare aanvulling is op de theorie. Mensen met een handicap verdienen het om gestimuleerd en gemotiveerd te worden op punten waar zij dat nodig hebben. Zij hebben het recht op een gelijke plaats in de samenleving aan dat van ons. Een visie die, naar mijn idee, perfect aansluit op de visie van xxxxx.

Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en ervaring verwijs ik u naar bijgevoegd curriculum vitae. Graag zou ik de gelegenheid krijgen om mijn sollicitatie nader met u te bespreken.


Met vriendelijke groeten,




Alle tips en feedback zijn welkom!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag jullie feedback; sollicitatie leerling doktersassistente Paty Sollicitatiebrief en cv 4 2 januari 2009 21:37
Sollicitatiebrief assistent inkoop, graag feedback Abigail_Virginia Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2008 13:17
Sollicitatiebrief concurrentie onderzoek Webshop, Graag Feedback en advies Arrie65 Sollicitatiebrief en cv 1 8 december 2008 15:08
Sollicitatiebrief Leerling IC verpleegkundige - Graag Advies, tips, feedback Ria Sollicitatiebrief en cv 2 6 december 2008 23:30
Sollicitatiebrief Ambulant hulpverlener: graag feedback Es P Sollicitatiebrief en cv 2 27 mei 2008 13:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:31.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon