Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 16 mei 2007, 01:13
masin masin is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 mei 2007
Berichten: 1
masin is on a distinguished road
Standaard Graag commentaar, verbetering, all

Hierbij vraag ik jullie om mij te helpen, ik ga sollieciteren naar een nieuw functie in Amsterdam bij stadstoezicht, gewoon open sollicitatie brief.






Datum: 14 mei 2007
Onderwerp: Open Sollicitatie
Vacature: VOV medewerker



Geachte mevrouw xxxx,


Met deze brief wil ik u op de hoogte stellen van mijn belangstelling voor de functie VOV medewerker binnen de nieuwe organisatie van stadstoezicht.

Ik ben tot op heden werkzaam bij xxxxxxxx als Combi-functionaris (trambestuurder, kaartcontroleur) sinds 27 mei 1997, binnen het bedrijf heb ik mijn grote werkervaring opgedaan en mijn kennis uitgebreid, de werkzaamheden bestaan uit verkopen en het controleren van vervoersbewijzen, service verlenen, informatie verstrekken, toezichthoudend en passagiers veilig vervoeren van A naar B.

Binnen het bedrijf heb ik verschillende interne opleidingen/cursussen gevolgd o.a. conflicthantering, omgaan met passagiers, weerbaarheidscursus, kwaliteitstraining, logemedewerker en wet personenvervoer 2000, BOA diploma/geweldsbeheersing en beëdigd als buitengewoon opsporingsambtenaar.

In mijn vrije tijd besteed ik veel aandacht aan mijn stichting (xxxxxxxx), deze helpt mensen met verschillende maatschappelijke problemen( zoals informatie geven m.b.t. regels, wetten sociale voorzieningen, bezwaarschriften schrijven, hoorzittingen bijwonen en als tolk optreden).
Ik beschik over beveiliging en BHV/EHBO diploma, tevens heb ik werkervaring in deze branche als beveiliger/mobilesurveillant en Mentor bij xxxxx beveiliging BV.

Mijn sterke punten voor deze functie zijn:
Klantvriendelijk, serviceverlenend, staat mensen graag te woord, kan met mensen van verschillende nationaliteiten omgaan, ben technisch, flexibel, heb geen bezwaar tegen onregelmatige diensten en weekeinden,ik ben geduldig, stressbestendig en beschik over een goed observatievermogen.
Ik ben bereid om interne opleidingen/cursussen te volgen.

Daarom verzoek ik u hiermee om uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek om mijn sollicitatie mondeling toe te lichten.

In afwachting van uw reactie verblijf ik

Met vriendelijke groet,

xxxxxx

Bijlage: CV
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open Sollicitatie Klinisch Psycholoog. Graag Commentaar! Dayzi Sollicitatiebrief en cv 5 4 augustus 2010 17:46
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief duaal plek HBO-V. Graag commentaar Jefke Sollicitatiebrief en cv 6 17 juli 2008 00:57
Sollicitatie Assistent makelaar, graag commentaar sQz Sollicitatiebrief en cv 4 14 maart 2007 18:06
Open sollicitatie stageplek adviesbureau. Graag uw commentaar Dhr.A.Noniem Sollicitatiebrief en cv 0 16 februari 2007 02:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon