Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 juni 2007, 13:25
Tiramisu Tiramisu is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 juni 2007
Berichten: 15
Tiramisu is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief controller bij Planning en Control

Wie wil voor mij mijn sollicitatiebrief controleren?
Van:
Xxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxx
Xxxxxxxxxxx

Aan:
Xxxxxxx
Xxxxxxx
xxxxxxxx

xxxxx, 21 juni 2007


Betreft: vacature controller bij Planning en Control
Vacaturenummer: xxxxxx

Geachte heer, mevrouw,

Ik las uw advertentie op internet en dacht meteen: dit is een baan voor mij. Ik zal u vertellen waarom.

Ik solliciteer op de functie omdat ik mijn opgebouwde kennis en ervaring op het gebied optimaal kan benutten en verder kan verbreden. Uit mijn curriculum vitae kunt lezen dat ik zeer bedreven ben in bedrijfskundige vraagstukken. Daarnaast bezit ik de vaardigheden en capaciteiten om taken van uiteenlopende aard eigen te maken. Voorts sluit de functie zeer goed aan op mijn opleiding, werkervaring en ambitie, zodat ik me als een vis in het water zal voelen in deze functie. Het is mijn ambitie om als een motiverende spin in het web te kunnen fungeren, zodat ik samen met een team een service kan verlenen welke voldoet aan alle eisen.

Nauwelijks als xxxxx aan het werk bij xxxxxxxxxxxx en mijn functie staat op het spel als gevolg van een reorganisatie. Reden genoeg voor mij om opzoek te gaan naar een nieuwe uitdaging.

Ik ben in staat samen met anderen op een creatieve en professionele manier gestelde doelen te realiseren en ik beschik over een groot organisatorisch vermogen, een doorzettersmentaliteit en een flinke dosis enthousiasme.

Het zal u duidelijk zijn geworden dat ik een uitgesproken belangstelling heb voor deze boeiende functie bij een voor mij even boeiende organisatie. Werken xxxxxxxx heeft mijn interesse daar het een organisatie is die een voorname plaats inneemt binnen de samenleving en veel activiteiten ontplooit die ik belangrijk vind. Ik wil daar graag mijn steentje aan bijdragen.

Omdat een brief slechts beperkte ruimte laat om al mijn kennis en ervaring te beschrijven, zou ik mijn belangstelling graag nader willen toelichten in een persoonlijk gesprek

Ik vertrouw erop zo spoedig mogelijk een positieve reactie van u te vernemen.

Met vriendelijke groet,


Xxxxxxx
Bijlage: curriculum vitae

Alvast dank voor jullie reactie/advies.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief projectbegeleider bij een uitgeverij JuliaV Sollicitatiebrief en cv 14 12 juli 2007 13:51
Sollicitatiebrief administratief medewerker bij centrum voor kunsten sennadion Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2007 23:41
sollicitatiebrief Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 2 22 januari 2007 11:36
Sollicitatiebrief Assistant Controller Lynn Sollicitatiebrief en cv 4 18 januari 2007 22:01
Sollicitatiebrief bij huidige werkgever Brigitte Sollicitatiebrief en cv 3 31 oktober 2006 16:19


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:01.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon