Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 januari 2009, 14:22
duizendpoot duizendpoot is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4
duizendpoot is on a distinguished road
Question Sollicitatiebrief officemanager

Hoi,
Ik ben bijna 2 dagen bezig om een passende sollicitatiebrief te schrijven. Het betreft een officemanagersfunctie. Mijn werkervaring is niet 100 % passend, toch wil ik ze (uiteraard) enthousiast maken. Graag jullie reactie of de brief pakkend en uitnodigend is.

Alvast bedankt.

Groeten Inge

Xxxxxxx
Xxxxxxxx
Xxxxxxx



xxxxx, 29 januari 2009



Betreft: vacature Office Manager xxxxxxxxxxx



Beste heer xxxxxx,

Op de website van Monsterboard viel mijn oog op uw advertentie waarin u kenbaar maakt op zoek te zijn naar een Office Manager. Na het lezen van de vacaturetekst was het me duidelijk, dit is de veelzijdige baan waar ik naar op zoek ben! Het fungeren als aanspreekpunt in het breedste zin van het woord spreekt mij aan. Via deze brief zal ik u duidelijk maken waarom.

De afgelopen jaren heb ik heel wat werkervaring opgedaan. Ik heb me gaandeweg ontwikkeld tot een multifunctionele duizendpoot. Momenteel ben ik werkzaam bij woningcorporatie xxx (voorheen x). Eerst als frontoffice medewerker, later als rechterhand van de manager en ter ondersteuning van het team. In 2008 heb ik mijn manager vervangen. Gedurende deze periode is me duidelijk geworden dat mijn ambitie ligt bij een coördinerende/ondersteunende in plaats van een leidinggevende functie.

Wat mij aanspreekt in uw functie is de combinatie van het organiseren, coördineren en ondersteunen. Ervoor zorgen dat zaken goed en efficiënt worden geregeld en georganiseerd. Als enthousiast en gedreven “regeltante” is deze baan mij dan ook op het lijf geschreven. Ik zorg er graag voor dat alles op rolletjes loopt.

Ik zie uw bedrijf als een ambitieuze en zakelijke organisatie waar ik graag voor zou willen werken. De kernwaarden van uw bedrijf staan dicht bij mij en de manier waarop ik werk. Competenties die bij me passen zijn zelfstandig, proactief, besluitvaardig, creatief, verantwoordelijk en aanpassingsvermogen.

Graag kom ik mijn enthousiasme persoonlijk toelichten.


Met vriendelijke groet,


xxxxxxxxxx


Bijlage: Curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Vraag over sollicitatiebrief Femmetje Sollicitatiebrief en cv 3 17 december 2008 18:52
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 15:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 14:07
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 09:05
(Eerste) Sollicitatiebrief Hackfleisch Sollicitatiebrief en cv 2 7 juli 2007 20:54


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon