Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 januari 2008, 13:38
Yfke Yfke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 september 2007
Berichten: 11
Yfke is on a distinguished road
Angry Ontslag genomen in proeftijd

Ik heb even advies nodig betreft het opnieuw opstellen van mijn CV.
Per 1 december ben ik begonnen als Planner bij een gezondheidsorganisatie. Een hectische en stresserige baan met wel heel veel uitdagingen, maar niet een baan die achteraf gezien voor mij op het lijf was geschreven. Heb een enorme slechte inwerk programma gehad, en werd al zeer snel voor de leeuwen gegooid.



Heb daarom ook vandeweek (in mijn proeftijd (na 7 weken) mijn ontslag genomen.
Wat en hoe kan ik dit het beste plaatsen op mijn CV. Wil toch weer heel gauw een andere baan hebben? En ben ook weer een ervaring rijker.
Met citaat reageren
  #2  
Oud 22 januari 2008, 14:34
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Ontslag genomen in proeftijd

Hoy Yvke,

Ik zou in jouw geval wel in je cv vermelden dat je in je proeftijd zelf ontslag hebt genomen. Geef het een term dat de functie bleek niet te zijn wat jij zocht. Wat daarin belangrijk is: houd het bij jezelf en schrijf niet negatief over die werkgever. Een potentiele werkgever zou ook niet in de toekomst op die manier in jouw cv willen staan!

Groetjes, Olaf
Met citaat reageren
  #3  
Oud 22 januari 2008, 19:04
Yfke Yfke is offline
Lid
 
Geregistreerd: 30 september 2007
Berichten: 11
Yfke is on a distinguished road
Talking Re: Ontslag genomen in proeftijd

Hoi Olaf,

Bedankt voor je berichtje! Negatief zou ik niet zijn over deze werkgever. De baan was namelijk heel erg leuk, alleen ik vond dat ik niet voldoende begeleiding kreeg...ook na 7 weken niet. Er zou een nieuw draaiboek geschreven worden voor mij, maar was tot nu toe nog niet gebeurt. Ze zijn gewoon een beetje bedrijfsblind geworden...alhoewel er zou toch een lampje bij ze moeten gaan branden als de ene planner na de ander gillend wegloopt. Op mijn plekje is al een verloop geweest van 6 planners in één jaar tijd...zegt toch al voldoende!! Maar goed...ik denk en dat is ook het advies van het CWI om deze werkgever helemaal niet te vermelden in mijn CV..
In ieder geval bedankt voor je tip...je weet maar nooit waar ik het straks voor nodig zal hebben.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Proeftijd geen juist inwerkprogramma Yfke Loopbaanvragen 3 18 december 2007 12:02
Weggaan in je proeftijd gevolgen voor de toekomst? Lonneke Loopbaanvragen 2 11 oktober 2007 11:26


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon