Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 1 april 2011, 13:09
Vernooij25 Vernooij25 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 1 april 2011
Berichten: 2
Vernooij25 is on a distinguished road
Exclamation Sollicitatiebrief junior coördinator, ik loop een beetje vast!

Betreft: Sollicitatie Junior coordinator


Geachte heer / mevrouw,
Graag zou ik van de gelegenheid gebruik willen maken om mijzelf kort voor te stellen en op deze manier een sollicitatie bij u in te dienen mbt de functie Junior KVM coordinator. Mijn c.v. kunt u in de bijlage terugvinden.

Mijn naam is ..., .. jaar, ik ben in het bezit van een HBO-CE diploma en heb ruim 4 jaar werkervaring opgedaan bij internationale organisaties zoals ... en ..... Naast de dagelijkse werkzaamheden heb ik, samen met een collega, de businessline ... Finance vormgegeven. Het aantrekken en plaatsen van detacheerkrachten en het opzetten van procedures (verzorgen mailingen, opstellen klantenlijsten, standaardisatie) was onderdeel van mijn taak. Gezien mijn achtergrond/profiel anders is, afwijkt van waar u waarschijnlijk naar op zoek bent, zal ik mijn motivatie verduidelijken.

In de loop der jaren heb ik gemerkt dat het halen van voldoening een zeer belangrijke factor is in een functie. Voor mij betekent dit: het begeleiden / motiveren / coachen van mensen in de breedste zin van het woord. Gedurende mijn loopbaan heb ik mensen ingewerkt, geinformeerd, begeleidt en gecoached. Momenteel zet ik mij voor diverse stichingen in waarbij het begeleiden van mensen de rode draad vormt. Daarnaast past een combinatiefunctie (binnen / buitendienst), waarbij het stellen van doelen onderdeel is, goed bij mij. Ik ben resultaatgericht maar vind kwaliteit ook belangrijk. Ik vind het leuk om, en ben goed in het opzetten van nieuwe dingen / ondernemen / testcasussen draaien. Het sparren met mensen in een team om vooruitgang te boeken geeft mij die voldoening.
Ik ben op zoek ben naar een bepaalde mate van ondernemerschap, de functie lijkt mij dan ook op mijn lijf geschreven.

Ik ben betrouwbaar: afspraak is afspraak. Door mijn open persoonlijkheid leg ik makkelijk contact. Ik vind het belangrijk dat ik mij kan verplaatsen in iemand anders en ga vaak op zoek naar de consensus. Ik ga doelgericht te werk, heb een hoog doorzettingsvermogen en ben erg leergierig. Uiteraard beheers ik de Nederlandse en Engelse taal goed.

Ik ben erg benieuwd naar de mogelijkheden en hoop mijn motivatie mondeling toe te kunnen lichten. In afwachting van uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 1 april 2011, 13:42
Jootje Jootje is offline
Lid
 
Geregistreerd: 1 april 2011
Berichten: 6
Jootje is on a distinguished road
Standaard

Ik zou geen motiveren/begeleiden/coachen neerzetten maar motiveren en begeleiden. Coachen is hetzelfde als begeleiden dus kies 1 van deze twee.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 1 april 2011, 16:53
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard sollicitatie

Een hoog IK gehalte in het begin van je zin. Verder schrijf je in de 2de kolom dingen die waarschijnlijk ook in je CV staan. Zoals mijn naam is .... Zou ik persoonlijk niet doen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 3 april 2011, 15:37
Frank1987 Frank1987 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 3 april 2011
Berichten: 3
Frank1987 is on a distinguished road
Standaard

In je brief hoef je volgens mij niet perse te verwijzen naar je c.v.: "Mijn c.v. kunt u in de bijlage terugvinden." en ik zou het zeker niet in het begin van je brief doen.

Het volstaat om onder de afsluiting de tekst: "Bijlage: curriculum vitae" te zetten
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Help ik vind mijn werk niet meer leuk! Linlin Loopbaanvragen 21 31 december 2012 20:52
sollicitatiebrief verkoopmedewerker Graag commentaar Cindyy Sollicitatiebrief en cv 7 15 augustus 2009 12:38
Sollicitatiebrief werkvoorbereider corporatie, zit een beetje vast dirkteur1972 Sollicitatiebrief en cv 1 27 juni 2009 11:05
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon