Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 december 2014, 05:56
Deetje Deetje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 21 december 2014
Berichten: 1
Deetje is on a distinguished road
Standaard z.s.m. woonbegeleider medewerker nachtdienst

hallo allemaal,
ik ben nieuw hier, heb een sollicitatiebrief geschreven
graag jullie kritische blik, alle commentaren zijn welkom.
advertentie staat er onder....... Oh ja SPH heb ik niet afgemaakt maar wel vermeld in de brief
Is het handig of niet? alvast bedankt

medewerker nachtdienst
voor 24 uur per week
Functie-inhoud:
Als wakkere nachtdienstmedewerker verleen je aan 21 cliënten geplande en ongeplande nachtzorg op het gebied van verzorging en begeleiding.

Wij zoeken een collega die:
een relevante opleiding op MBO-niveau (3) met succes heeft voltooid;
werkervaring heeft die relevant is voor deze baan;
affiniteit heeft met het verzorgen van mensen;
stevig in zijn schoenen staat, consequent is en incasseringsvermogen heeft;
zelfstandig kan werken;


Geachte heer/mevrouw

Met bijzonder veel interesse heb ik de website van xxxx bekeken, hier kwam ik de vacature van medewerker nachtdienst tegen. Dit trok mijn aandacht, ik besloot op deze functie te solliciteren. Uw organisatie spreekt mij erg aan omdat, ideeën en initiatieven op prijs worden gesteld Als medewerker. De organisatie steekt veel tijd, geld en energie in de ontplooiing van zijn/haar medewerkers. Kortom, de mogelijkheden zijn eindeloos. Dit vind ik belangrijk binnen een organisatie. Ik ben overtuigd dat qua persoonlijkheid en wensen ik goed aansluit op de visie en missie van xxxx.

Door stages en vakantiewerk heb ik veel ervaring opgedaan in het werken met zowel mensen met een verstandelijke als lichamelijke beperking en mijn affiniteit ligt dan ook helemaal bij het werken met mensen uit deze doelgroep. Het aanbieden van verzorgen en begeleiden die aansluiten bij de wensen, mogelijkheden en doelstellingen van de cliënt zijn de vaardigheden die in mijn vooropleidingen Sociaal Pedagogische Hulpverlening (SPH) en Sociaal Pedagogisch Werk (SPW 4)aan bod kwamen. In mijn werkuitvoering ga ik uit van de wensen, normen en waarden en mogelijkheden van de cliënt. Om kwalitatief goede zorg te kunnen garanderen is een goede samenwerking met collega’s van groot belang. Onder een goede samenwerking versta ik een open en respectvolle communicatie en regelmatig terugkerende evaluatiemomenten over werkuitvoering en overdacht van cliënten informatie. Ik ben op zoek naar een werkplek waarmee de mogelijkheid geboden word om mijzelf te blijven ontplooien, een uitdagende baan waar ik zelfstandig en in een teamverband kan functioneren. Ik sta positief tegenover eventuele bijscholingen die voor deze functie van belang zijn. Het lijkt mij een uitdaging om mijn al verworven kennis en ervaringen binnen uw organisatie toe te passen en verder te ontwikkelen.

Ik zou mijzelf willen omschrijven als iemand met doorzettingsvermogen, inlevingsvermogen, een goede luisteraar, sociaal betrokken en flexibel. Uiteraard ben ik enthousiast en leergierig. Tijdens een één op één gesprek ben ik zeker dat ik u hiervan kan overtuigen.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 december 2014, 11:56
mariekevanoosterhout's schermafbeelding
mariekevanoosterhout mariekevanoosterhout is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 10 mei 2006
Berichten: 1.612
mariekevanoosterhout is on a distinguished road
Standaard

Welkom in het forum! Het is hier een goed gebruik dat je niet alleen maar haalt, maar ook geeft (staat ook in de huisregels). Ik heb je brief gelezen en het staat vol met klassieke sollicitatiefouten (geachte heer/mevrouw, ik-gericht, geen aansprekende motivatie et cetera). Ik raad je aan om je nog eens goed te verdiepen in het schrijven van een sollicitatiebrief. Succes!
__________________
Marieke
Redacteur en moderator Carrièretijger

Maakt werk van je toekomst!
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Sollicitatiebrief onthaalbediende/administratief medewerker eefje2 Sollicitatiebrief en cv 2 18 augustus 2012 22:25
Medewerker Frontoffice (sollicitatie nr 47 dit jaar..wat vinden jullie van de brief?) Dorien Sollicitatiebrief en cv 12 15 juni 2009 14:34
Solicitatie Cupply chain management medewerker (starter) Nakker Sollicitatiebrief en cv 3 28 januari 2009 19:46


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon