Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 januari 2009, 18:39
pingeling pingeling is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 22 januari 2009
Berichten: 2
pingeling is on a distinguished road
Cool graag reactie op sollicitatiebrief

Het betreft een vacature als secretaresse bij een kinderdagverblijf.
Is het niet te saai, te correct?




betreft: vacature secretaresse

Tilburg, 23 januari 2009


Geachte ............................,

Graag word ik de nieuwe secretaresse van “.......................”.

Momenteel ben ik ruim 10 jaar werkzaam als management assistent bij een zakelijk dienstverlenende organisatie. De afwisseling die deze functie biedt, van o.a. ondersteuning, verkoopvoorbereidingen, klantencontact en administreren, is voor mij een prettige manier van werken, zelfstandig en in teamverband.
Een levendige omgeving, jong grut die nog onschuldig in het leven staan, is een zeer prettige omgeving om in te mogen werken. De variatie van de verschillende administratieve en secretariële taken met een stuk verantwoording voor en uitstraling van de organisatie is een combinatie die mij erg aantrekt in de functie.

Mijn positieve kijk op de gang van zaken en stressbestendigheid lijken mij goede eigenschappen om de functie uit te oefenen. Voor mij zijn er geen belemmering om met meerdere zaken tegelijk bezig te zijn en zal het overzicht en de prioriteiten niet uit het oog verliezen.

Mijn studieachtergrond ligt op het gebied van de creatieve vakken. De manier van denken en doen die ik tijdens mijn studies heb aangeleerd, niet altijd de logische weg te kiezen, is in het werkveld waar ik mij de afgelopen jaren heb begeven een sterke basis gebleken.
Mijn werkervaring op het gebied van management ondersteuning en het organiseren en plannen van de lopende zaken van een commercieel bedrijf in combinatie met mijn studies zijn naar mijn mening de goede basis om de functie uit te oefenen.


In een persoonlijk gesprek toon ik u graag mijn communicatieve en representatieve eigenschappen.


Met vriendelijke groet,

..............................................
Met citaat reageren
  #2  
Oud 23 januari 2009, 20:26
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: graag reactie op sollicitatiebrief

Hallo Pingeling,

Dit is een goede indeling voor een sollicitatiebrief:

1. Begin met te vertellen waarom je graag de nieuwe secretaresse wilt worden van dit kinderdagverblijf.

2. Vervolgens omschrijf je, aan de hand van twee voorbeelden, wat je voor het kinderdagverblijf kunt betekenen.

3. Dan vraag je om een kennismakingsgesprek.

Succes met het herschrijven van je brief.

Groeten van Hetty
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Graag reactie sollicitatiebrief administratief medewerker naaaf Sollicitatiebrief en cv 1 18 oktober 2007 17:09
Sollicitatiebrief voor receptioniste, zeer graag een reactie merelflorence Sollicitatiebrief en cv 5 22 april 2007 15:14
Graag jullie reactie op mijn sollicitatiebrief en CV lieke Sollicitatiebrief en cv 5 3 april 2007 22:01
Graag reactie op mijn sollicitatiebrief Beleidsadviseur Verwijderd account Sollicitatiebrief en cv 2 23 maart 2007 12:43
Graag reactie op Sollicitatiebrief parttime admistratief medewerker motor_girly Sollicitatiebrief en cv 3 27 augustus 2006 01:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:02.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon