Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Loopbaanvragen

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 28 september 2009, 15:24
Lois Lois is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 28 september 2009
Berichten: 1
Lois is on a distinguished road
Standaard Help

Hoi allemaal,

Mijn naam is Lois en ben 41 jaar. Ik werk sinds 7 jaar bij die organisatie waarvan de pet ons allemaal past als medewerkster publiekopvang.
Ik heb in het verleden verschillende baantjes gehad. Zo ben ik secretaresse geweest, heb ik marketing gedaan, ben ik inkoopster geweest (en mijn Nevi mill gehaald) en ben ik vertegenwoordigster geweest. En nu sinds 7 jaar in het blauw.
Onlangs heb ik mijn Middle Management I en II behaald.

Ik ben verder creatief van geest en heb naast mijn baan een eigen bedrijfje in de fotografie en doe trouwreportages. Ik zeg wel eigen bedrijfje maar het mag eigenlijk geen naam hebben. Doe zo'n 4 tot 5 reportages per jaar.

Probleem is dat ik u zo iets heb van is dit alles en ga met veel tegenzin naar mijn werk. Het liefst zou ik allerlei creatieve dingen aanpakken en thuis helemaal voor mijzelf gaan werken....maar ja.....een salaris is toch ook wat. Probleem is dat als ik op mijn werk ben ik het naar mijn zin heb en er voor de volle 100% voor ga en als ik thuis ben ga ik daar ook voor de volle 100% voor. Dan wil ik niet meer naar mijn baan.

Momenteel doe ik de fotografie ernaast, bouw ik sites en heb ik mij ingeschreven voor een cursus creatief schrijven. Probleem is dat ik het niet naast mijn werk kan doen....voor mijn gevoel dan....Ik kan mijn aandacht niet verdelen door op mijn vrije dagen met mijn bedrijfje bezig te zijn....het is bij mij of/of. Nu gaat er binnen mijn werk ook een en ander spelen waardoor er een functieverbetering in zit voor mij....

...ik twijfel nu.....zeg ik die verbetering vaarwel met in mijn achterhoofd het idee meer voor mijzelf te gaan doen of zal ik die andere job aangaan en mijn eigen bedrijfje op een laag pitje zetten.....

.....kortom....HELP!
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:04.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon