Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 25 juni 2015, 15:50
Homme Homme is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 juni 2015
Berichten: 2
Homme is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Assemblagemedewerker

Geachte, Forum.

Door het failliet gaan van mijn werkgever waar ik jaren heb gewerkt, ben ik werkloos geworden .
Daar ik al die jaren bij 1 werkgever heb gewerkt en de meeste jaren hetzelfde werk heb gedaan bij dat bedrijf en dus verder geen werkervaring heb .
En ik nu een motivatie brief moet schrijven wat ik vroeger niet hoefde te doen ,dus daar ook geen ervaring in .
Nu heb ik wel een motivatie brief gemaakt op een vacature op de website van een uitzendbureau.
Nu vraag ik me af hoe kun je een motivatie brief schrijven als je verder geen ervaring hebt en hoe moet je daar dan inzetten wat je het bedrijf te bieden hebt als je daar geen werkervaring hebt en waarom je daar wilt werken ja om weer aan het werk te komen maar dat kun je er zo niet inzetten denk ik?
Heb geprobeerd om een motivatie brief te maken die ik hieronder neerzet zouden jullie die willen nakijken of deze brief wel goed is en wat tips geven van hoe je een sollicitatiebrief kunt schrijven als je verder geen werkervaring op ander werkgebied .

Alvast bedankt , Homme.


(naam bedrijf)
(adres brijf)
(postcode + plaats bedrijf)

(plaats + datum verstuurd)

(mijn naam)
(adres )
(postcode + plaats)
(mijn e-mailadres)
(telefoonnummer)

Betreft: sollicitatie Assemblagemedewerker
Geachte, Mevrouw.

Op de website ****** staat een personeelsadvertentie waar u op zoek bent naar
een Assemblagemedewerker.
Op dit moment ben ik op zoek naar een nieuwe werkomgeving en deze vacature lijkt me leuk om werkervaring op te doen.

Ik heb jaren gewerkt als Allround Machinale Houtbewerker bij (naam oude werkgever), (plaats oude werkgever), maar door het failliet gaan van (naam oude werkgever) ben ik momenteel werkloos.
Ben bij (naam oude werkgever) begonnen als productiemedewerker en heb daar in begin allerlei werkzaamheden gedaan zoals ramen en deuren opsluiten.

Daar dit iets heel anders is dan de rijwielbranche lijkt mij het een uitdaging om hier in ervaring op te doen .

Ik ben erg flexibel in de omgang en heb geen 9 tot 5 mentaliteit.
Ik hoop dat u door deze brief interesse in mij hebt gekregen.
Uiteraard wil ik een en ander graag toelichten in een persoonlijk gesprek.

Met vriendelijke groet,
(mijn naam)

Bijlage: curriculum vitae.
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief junior stylist. Wie helpt? stylist in de dop Sollicitatiebrief en cv 5 3 maart 2009 11:23
Minimaal 5 geselecteerde woorden in een sollicitatiebrief die werkgever selecteert swiss Sollicitatiebrief en cv 10 3 februari 2009 21:35
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Bespreek jouw sollicitatiebrief of cv in dit forum - Hoe werkt het? forumbeheerder Sollicitatiebrief en cv 0 11 augustus 2005 17:58


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon