Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 15 januari 2009, 15:52
claudia1980 claudia1980 is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 4 december 2008
Berichten: 55
claudia1980 is on a distinguished road
Standaard Uitslag laat op zich wachten

Hallo iedereen,

Vorige week donderdag heb ik een sollicitatiegesprek gevoerd, het was de tweede ronde en ik moest een paar opdrachten doen. Uiterlijk gisteren zou ik de uitslag krijgen. Jullie begrijpen dat ik al dagen vol spanning naast de telefoon zit, inmiddels begin ik eigenlijk nogal pissig te worden. In de eerste instantie bleek de halve inhoud van de baan al niet vermeld in de vacature (en dat ging uiteraard over van die minder interessante klusjes zoals een complete dag administratie per week). Vervolgens moest ik ín mijn kerstvakantie een compleet projectplan schrijven en nu houden ze zich niet aan de afspraak door op tijd een reactie te geven. Ik durf er niet zo goed over te bellen omdat ik bang ben misschien wat ongewild onaardig over te komen (hoewel ik dat echt niet wil, ik weet dat ze het heel druk hebben aangezien die vacature 30% van hun personeelsbestand uitmaakt). Zou het oke zijn om een voorzichtig emailtje te sturen met de vraag of ik de uitslag nog kan verwachten?
Met citaat reageren
  #2  
Oud 15 januari 2009, 16:44
Makingsense's schermafbeelding
Makingsense Makingsense is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Berichten: 413
Makingsense is on a distinguished road
Standaard Re: Uitslag laat op zich wachten

Gewoon even bellen hoor, dat hoeft toch niet op een onaardige manier.
Je kan het ook positief brengen: "ik daver van de nieuwsgierigheid, weten jullie al wat? Want dan toon je gelijk weer eens je enthousiasme....

Maar ik vraag me af of je gevoel nu nog wel goed is over deze baan: wil je eigenlijk nog wel en ben je nog enthouisast???
Ik proef zelf nl. een beetje negatieve ondertoon in je opmerking over "30% van het personeelsbestand" en het administratieve gedeelte, klopt dat?

In dat geval zou ik eerst even bij mezelf te rade gaan of deze baan het echt wel is en misschien gewoon eens verder kijken...

Succes met "daveren"

Tessa
__________________
"Ontdek wie je bent en wees het dan expres!"
| Making Sense | Adviesbureau voor loopbaancoaching, personal branding en inspiratie
| W: makingsense.nl | E: info@makingsense.nl | 06-24095195 |

Tessa Faber helpt vrouwen en mannen in loondienst om hun kennis, kunde en kracht zichtbaar te maken en hun eigen loopbaan als ondernemer in handen te nemen.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 15 januari 2009, 17:26
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: Uitslag laat op zich wachten

Hoi Claudia,

Je bent natuurlijk chagrijnig omdat je veel werk in het rapport hebt gestoken, maar daar geen reactie op hebt gekregen. Toch zou ik dat eventjes opzij zetten en er een 'daverend' telefoontje aan wagen. Ze zullen het ook druk hebben gehad, gekkenhuis enzo... Ik zou niet meteen veronderstellen dat het kwaadwillendheid is van hun kant.
Naar aanleiding van hun reactie kun je nog altijd gaan bedenken of jij op andere paarden gaat wedden.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wachten wachten mix123 Sollicitatiebrief en cv 5 20 november 2008 13:48


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:19.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon