Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 5 oktober 2006, 00:55
Mathieu Mathieu is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 2
Mathieu is on a distinguished road
Standaard sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting

Hier heb ik dan na een uurtje beraden en error en tryen een sollicitatiebrief geschreven voor de functie technische medewerker medische apparatuur (electricien)

hop, voer voor jullie critici

Geachte Mvr. <naam>

Een vacature die mij bijzonder aansprak op gebied van inhoudelijk werk en aanbod van bijscholingskansen. Als elektricien die het vak graag uitoefent zou ik het erg op prijs stellen om deel te kunnen nemen aan de selectieproeven voor de functie technische medewerker medische uitrusting.

Na een A2 opleiding elektromechanica, industriële onderhoudstechnieken, heb ik gedurende 7 jaar in een chemisch industriële omgeving gewerkt en veel kunnen leren van meet en regeltechniek, beveiligingsystemen van pompen met gevaarlijke producten en algemene toepassingen van procestechnologie in de industrie.

De medische wereld heeft me geruime tijd m’n interesse gewekt en heb in 2004 de studie graduaat verpleegkunde aangevat. 9 weken stage in 3 verschillende ziekenhuizen heeft me een duidelijk beeld gegeven van het vak van verpleegkundige. Het tweede jaar zou een I.A.J. worden. Na een wijs besluit heb ik terug de draad opgenomen met in de elektrotechniek.

Sinds begin 2006 nam ik de functie hulpploegbaas afdeling elektriciteit op mij in de werkplaatsen van <naam en plaats bedrijf> Hoofdactiviteit van het bedrijf was voornamelijk restauratie, herstellen en onderhoudswerkzaamheden van treinstellen met al of niet een historisch karakter.
Gedurende dit jaar heb ik veel kunnen leren van hoog-en laagspanning in de automotieve industrie en de heel gevarieerde toepassing van elektriciteit zoals verlichting, verwarming, sturing van hydraulische en pneumatische kringen, data, telefonie, tractie…nog beter leren kennen.
Op 3 Oktober 2006 heeft het faillissement van het bedrijf voor m’n ontslag gezorgd.

Deze aanbieding is als het ware een samensmelting van twee interesse gebieden en denk hier een goede invulling te kunnen geven aan de openstaande vacature op de site van de VDAB met Referentie <nummer>.

Ik had dan ook graag m’n CV in bijlage en motivatie verder willen uiteenzetten in een gesprek.

Met vriendelijke groeten,

<mijn naam>

Laatst gewijzigd door Mathieu; 5 oktober 2006 om 00:59 Reden: html codes !!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 5 oktober 2006, 14:32
Neerlandica_to_be's schermafbeelding
Neerlandica_to_be Neerlandica_to_be is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 305
Neerlandica_to_be is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting

Hallo Mathieu,

Wat ik zou veranderen:
- Afkortingen voluit schrijven, bv. Mvr. en z'n en I.A.J.
- Sommige zinnen zijn heel lang. Van de 2e alinea kun je misschien meerdere zinnen maken?
- Soms schrijf je een beetje in spreektaal. Bv. "Deze aanbieding is als het ware een samensmelting van twee interesse gebieden en denk hier..." Tussen 'en' en 'denk' moet je 'ik' zetten. En interessegebieden moet aan elkaar geschreven worden. I.p.v. "samensmelting" misschien "combinatie" gebruiken?
- "Na een wijs besluit heb ik terug de draad opgenomen met in de elektrotechniek". Deze zin is niet helemaal afgemaakt?<mijn naam>

Ik heb geen goed beeld van wat een technische medewerker medische uitrusting doet, dus ik kan niet echt inhoudelijk commentaar geven. Veel succes!
Met citaat reageren
  #3  
Oud 5 oktober 2006, 15:37
Mathieu Mathieu is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2006
Berichten: 2
Mathieu is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief technische medewerker medische uitrusting

juist daar heb ik enkele fouten gemaakt,

ik heb de brief aangepast en verstuurd (niet gesaved )en kreeg al onmiddelijk een uitnodiging voor een gesprek .... 't gaat supersnel... niet verwacht....


alvast bedankt voor de reactie enne...'k laat nog meer van me horen....

Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 6 24 mei 2007 22:12
Sollicitatiebrief pedagogisch medewerker in het ziekenhuis. Graag commentaar dian Sollicitatiebrief en cv 2 6 september 2006 16:18
Sollicitatiebrief technisch medewerker regelingen Claire80 Sollicitatiebrief en cv 3 16 januari 2006 02:26
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 02:47
sollicitatiebrief Marketing medewerker victory Sollicitatiebrief en cv 4 7 oktober 2005 15:53


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon