Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 17 augustus 2011, 18:59
Abigail_Virginia Abigail_Virginia is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 11 december 2008
Berichten: 4
Abigail_Virginia is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief inkoper

Graag jullie reactie op onderstaande brief



Geachte heer, mevrouw,

Op uw website zag ik de vacature staan voor aankomend inkoper, dit is precies de functie waarnaar ik op zoek ben.

Zelf bezoek ik geregeld uw winkel, en zou het echt heel leuk vinden om er een keer naar binnen te lopen en te kunnen zeggen: 'Dat product heb ik ingekocht'.

Ik heb gewerkt als junior productmanager en als productmanager in het toerisme. Hierbij heb ik al enige ervaring opgedaan met het inkopen van producten/diensten. Deze functie vond ik erg leuk om te doen vooral het kijken wat er op de markt speelt, wat de concurent doet en waarmee wij ons kunnen onderscheiden van de concurrent. Ik ben van mening dat mijn ervaring die ik tijdens deze functies heb geleerd, zeer goed van pas zullen komen als aankomend inkoper.

De functie van aankomend inkoper spreekt mij zeer aan om meerdere redenen. Het stukje van ondersteunend werken wat ik tot nu toe altijd met veel plezier heb gedaan. De mogelijkheid om door te groeien tot inkoper, met een eigen assortiment.

Tevens spreken de karaktereigenschappen mij aan, ik ben een doorzetter, zit niet graag stil en ben bereid veel te leren. Ik pak dingen snel op en heb veel ervaring met verschillende computersystemen, waardoor ik deze ook snel onder de knie heb.

Voor verdere informatie over mijn werkervaring en opleidingen verwijs ik u naar mijn CV. Uiteraard ben ik bereid mijn motivatie toe te lichten in een persoonlijk gesprek.


Met vriendelijke groet,
xxxxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 19 augustus 2011, 09:57
Ellie Ellie is offline
Seniorlid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2011
Berichten: 25
Ellie is on a distinguished road
Standaard

Hoi Abigail_Virginia!

Iets te laat op jouw brief gereageerd, hopelijk niet te laat.

Ik vind jouw brief best goed, misschien kan je iets meer toelichten waarom je bij hen zou willen werken. Waarom bezoek je geregeld hun winkel? En wat hebben ze te bieden wat andere niet hebben?

Je schrijft: "...wat de concurent doet en waarmee wij ons kunnen onderscheiden van de concurrent". De eerste keer dat je "concurrent" schrijft ben je een "r" vergeten.

Oh ja, een CV zou ik volledig schrijven: Curriculum Vitae.

Succes!

Ellie
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief assistent inkoper menm Sollicitatiebrief en cv 0 27 april 2010 00:10
Sollicitatiebrief Inkoper tinareba Sollicitatiebrief en cv 1 20 november 2007 14:32
Sollicitatiebrief traineeship inkoper Kwartje Sollicitatiebrief en cv 0 21 juni 2007 19:51
Sollicitatiebrief voor commerciële inkoper Jerrry888 Sollicitatiebrief en cv 2 3 april 2007 12:32
Sollicitatiebrief inkoper Eek Sollicitatiebrief en cv 2 5 oktober 2006 00:39


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon