Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 30 augustus 2009, 17:05
saboontje saboontje is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2009
Berichten: 1
saboontje is on a distinguished road
Standaard feedback sollicitatiebrief

Heeft iemand nog op of aanmerkingen op deze brief?

Bedankt alvast!
----------------------
Geachte mevrouw X,

Afgelopen week werd ik attent gemaakt op de vacature van xxx binnen uw bedrijf. Ik ben momenteel op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben zeer geďnteresseerd in deze vacature.

Na het behalen van mijn HBO-diploma ben ik vanaf 2005 werkzaam geweest bij xxx. Momenteel werk ik in de kinderopvang. Mijn huidige functie is totaal iets anders, maar met name de werkervaring die ik de afgelopen jaren heb opgedaan bij xxx komt zeker van pas in de functie van xxx. Mijn werkzaamheden waren veelzijdig. Zo ging ik op huisbezoek, informeerde en adviseerde zelfstandig wonende ouderen en bood ik ondersteuning aan vrijwilligers. Naast mijn werkzaamheden als sociaal cultureel werkster voerde ik diverse administratieve taken uit voor projecten, zoals verzorgen van correspondentie, plannen van cursisten, invoeren en beheren van gegevens en baliewerkzaamheden.

Ik heb gemerkt dat ik veel meer plezier heb in het doen van administratieve werkzaamheden en dat hierin mijn kwaliteiten liggen. De functie bij uw bedrijf spreekt mij aan, omdat ik graag ervaring wil op doen als administratief medewerkster en mezelf daarin verder wil ontwikkelen. Ik leg gemakkelijk contact met mensen, werk graag in teamverband, maar kan ook goed zelfstandig werken. Ik ben accuraat en heb ervaring met verschillende computerprogramma’s. Het lijkt mij een uitdaging om deze vaardigheden te benutten in een hele nieuwe werkomgeving.

Aanvullende informatie over mijn werkervaring en opleiding vindt u in mijn Curriculum Vitae. Ik hoop dat ik u nieuwsgierig heb gemaakt en dat ik mijn motivatie in een persoonlijk gesprek mag komen toelichten.

Met vriendelijke groet,


Bijlage: curriculum Vitae
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief agogisch medewerker. Graag feedback! Mireille Sollicitatiebrief en cv 0 18 juni 2009 03:18
Graag jullie feedback op mijn sollicitatiebrief Senseo Sollicitatiebrief en cv 1 10 april 2009 01:11
Sollicitatiebrief assistent inkoop, graag feedback Abigail_Virginia Sollicitatiebrief en cv 2 14 december 2008 13:17


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon