Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 21 september 2011, 12:59
Sas1976 Sas1976 is offline
Lid
 
Geregistreerd: 14 september 2011
Berichten: 5
Sas1976 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker Stagebureau

Beste mensen,

Graag zou ik aan jullie willen vragen wat jullie van deze brief vinden.
Alvast bedankt



Geachte heer/mevrouw,

Stop met zoeken!
Ik ben diegene die u zoekt.

Op de site van ..... las ik uw vacature voor de functie van Medewerker Stagebureau. Deze spreekt me enorm aan. In deze brief leg ik u uit waarom.

Als ik mezelf kort aan u mag voorstellen? Mijn naam is ...... In mijn bijgesloten CV kunt u lezen, dat ik al vele jaren werkzaam ben in de gezondheidszorg. Toch wil ik graag een nieuwe uitdaging aangaan.

Nadat ik mijn FM heb afgerond heb ik diverse banen gehad. Zoals u kunt lezen heb ik ervaring op de diverse werkgebieden. Nu is het tijd om al die kwaliteiten te bundelen, ik ben er klaar voor.

Ik ben op zoek naar een functie waarin aspecten als organisatie talent, problemen oplossen en kwaliteit van belang zijn. Daar komt bij dat de gevraagde kwalificaties goed aansluiten bij mijn opleiding, ervaring, belangstelling en ambities. Via deze brief wil solliciteren naar de functie van Medewerker Stagebureau.

Door de verschillende functies die ik heb gehad, heb ik ruimte ervaring opgedaan in het zowel zelfstandig als in teamverband werken, plannen, organiseren en relatiebeheer.
Daarnaast heb ik me kunnen ontwikkelen tot een frisse enthousiaste manager met goede sociale en communicatieve vaardigheden met een interesse in het onderwijs. Ik wil me nu verder in de breedte ontwikkelen. Deze functie past daar uitstekend bij.

Ik ben op zoek naar een nieuwe uitdaging en ik verwacht die in uw organisatie te kunnen vinden. Op basis van mijn genoemde eigenschappen en ervaring ben ik ervan overtuigd deze functie tot tevredenheid in te kunnen vullen.

Kortom, ik hoop dat deze sollicitatie u aanleiding zal geven mij uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek. In dit gesprek wil ik graag mijn gedrevenheid en enthousiasme voor de functie aan u toelichten.


Met vriendelijke groet,


Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 25 september 2011, 23:58
gi-jane gi-jane is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 25 september 2011
Berichten: 4
gi-jane is on a distinguished road
Standaard

Jeetje, wat een brief.
In alle eerlijkheid, ik krijg er een beetje een naar gevoel bij.
Het gevoel dat het allemaal om jou draait en jij zo fantastisch bent en het bedrijf zo goed bij jou past.

Begrijp me niet verkeerd. Natuurlijk moet je jezelf verkopen en er zullen mensen zijn die helemaal dol enthousiast van je brief worden. Maar bescheidenheid siert een mens vaak beter.

Het is een heel gedurfde brief. Ik zou het omdraaien. ipv waarom jij bij het bedrijf past, kun je mischien vertellen waarom het bedrijf bij jou past.
Prijs hun een beetje meer de hemel in en jezelf iets minder. Probeer ook je zinnen zo min mogelijk met ik te beginnen.

Phoe lastig, of ze zijn gelijk verkocht of je brief wordt maar 1 keer gelezen.

Ben benieuwd ....succes
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Open sollicitatiebrief medewerker F&C LennartL Sollicitatiebrief en cv 3 7 januari 2012 20:04
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 15:19
Sollicitatiebrief financieel administratief medewerker Spinner Sollicitatiebrief en cv 1 26 juli 2011 11:19
Sollicitatiebrief Administratief Medewerker gosiag Sollicitatiebrief en cv 1 3 december 2009 22:24


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon