Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 december 2008, 17:42
anbr09 anbr09 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 december 2008
Berichten: 2
anbr09 is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Planner Contactcenter

Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om onderstaande sollicitatiebrief te beoordelen?

De vacature:
Ieder jaar komen op het Contactcenter per telefoon, e-mail en post meer dan één miljoen vragen over onze verzekeringen binnen. De 150 enthousiaste collega’s van het Contactcenter zijn erop getraind om deze vragen van onze klanten zo goed mogelijk te beantwoorden. Het Contactcenter is volop in verandering, en klanttevredenheid staat daarbij voorop. Van medewerkers wordt verwacht dat ze veranderingen uitdagend vinden en van een dynamische afdeling houden.

Voor het Contactcenter zijn wij op zoek naar een:
Planner Contactcenter

Je functie
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het realiseren van een optimale personele bezetting van het contactcenter. Je zorgt voor het forecasten, plannen van het telefoonaanbod, het inroosteren van de contactcenter medewerkers en bewaakt de dagelijkse bereikbaarheid, zodat het contactcenter de gestelde service levels kan realiseren.

Verantwoordelijkheden:
een efficiënt en werkzaam rooster maken (rekening houdend met wetgeving en arbeidsvoorwaarden), en het doen van voorstellen ter verbetering van de roostermethodiek
• informeert over gespreksaanbod, gespreksduur, aantal beschikbare mensen en werkplekken, soort dienstverbanden en daaraan gekoppelde werktijden, acties, opleidingen, aanvragen voor vrij + vakantie, etc.
• je signaleert capaciteitsproblemen en biedt oplossingen omtrent de operationele bezetting
• je analyseert de managementinformatie en signaleert/adviseert over mogelijkheden ter verbetering van de arbeidsprocessen, het beter functioneren van het Contactcenter en zodoende het beter bedienen van de klanten.
• je stelt rapportages op met betrekking tot bezetting en telefoonaanbod -en verwerking.

Je profiel
De ideale kandidaat beschikt over MBO+/HBO werk- en denkniveau en heeft ervaring als planner in een callcenteromgeving. Naast je sterke analytische vermogen, kun je uitstekend procesmatig denken en werken. Je bent besluitvaardig, zelfstandig en initiatiefrijk. Collegialiteit is voor jou vanzelfsprekend en daarnaast ben je flexibel ingesteld. Verder verwachten we van je dat je het softwarepakket MS office beheerst en dat je bekend bent met WFM software.

Ter verduidelijking: in de brief refereer ik aan een Magazine die het bedrijf heeft uitgegeven en op hun website heeft gepubliceerd waarin een artikel stond over het Klant Contactcenter.

Brief:

Geachte heer XXX,

U zoekt iemand met passie voor klantcontact, die tevens analytisch is en procesmatig kan denken en werken? Middels deze brief wil ik mij graag aan u voorstellen als geschikte kandidaat voor de functie van planner contactcenter bij XXX.

In de vacature en in uw XXX Magazine las ik dat het contactcenter volop in ontwikkeling is door het introduceren van het optimalisatieprogramma en dat klanttevredenheid daarbij hoog in het vaandel staat. Dit is voor mij een reden geweest om te reageren op deze functie. In mijn huidige job heb ik meegewerkt aan projecten om diverse processen binnen de afdeling te introduceren en te optimaliseren om zo efficiënter en effectiever te kunnen werken wat weer ten goede komt aan de klanttevredenheid.

In mijn voorgaande en huidige functies heb ik mij gemanifesteerd als een resultaatgerichte werker met oog voor menselijke verhoudingen. Mijn omgeving ervaart mij als iemand die graag met mensen werkt, met overleg te werk gaat en relevante aspecten voldoende afweegt. Tevens ben ik besluitvaardig, neemt mijn verantwoordelijkheid, sta voor mijn beslissingen en schroom niet mijn mening te geven. Wanneer ik zie dat door een ander ingebracht idee beter is, dan ben ik rationeel en sportief genoeg om dat toe te geven.

Met mijn enthousiaste, ambitieuze en gemotiveerde instelling wil ik graag een positieve bijdrage leveren aan uw organisatie. Ik kijk er naar uit u in een persoonlijk gesprek van mijn meerwaarde voor uw bedrijf te overtuigen.

Met vriendelijke groet,
...

Bijlage: curriculum vitea
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 december 2008, 18:45
eelco eelco is offline
Lid
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 5
eelco is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief Planner Contactcenter

Zou deze zin weg laten:

Citaat:
Wanneer ik zie dat door een ander ingebracht idee beter is, dan ben ik rationeel en sportief genoeg om dat toe te geven.
__________________
Wijsheid zegt me dat ik Niets ben.
Liefde zegt me dat ik Alles ben.
Tussen die twee stroomt mijn leven.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe verstuur ik een sollicitatiebrief via e-mail? Andres Sollicitatiebrief en cv 10 8 december 2008 16:51
Sollicitatiebrief die me een baan opleverde Joke Sollicitatiebrief en cv 7 13 september 2008 15:07
Sollicitatiebrief stagiaire basisschool Hayal Sollicitatiebrief en cv 7 2 april 2008 20:53
Sollicitatiebrief via e-mail Sharrol Sollicitatiebrief en cv 4 12 maart 2008 10:05
Sollicitatiebrief voor open sollicitatie Greeny22 Sollicitatiebrief en cv 11 20 juli 2007 10:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon