Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

 
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
  #1  
Oud 13 maart 2011, 13:18
perakojot perakojot is offline
Lid
 
Geregistreerd: 20 februari 2011
Berichten: 17
perakojot is on a distinguished road
Standaard Eerste sollicitatiebrief van een fulltime moeder

Beste allemaal,

Ik zal me even voorstellen.

Ik ben 32 jaar oud en moeder van twee prachtige meisjes.
9 jaar geleden kwam ik naar Nederland toe. Zonder vrienden of kennis van taal of cultuur kwam er heel veel op mij af. Leren van de taal en vrienden maken ging mij echt niet makkijker af. Ondanks alle tegenslagen woon ik hier met veel plezier.

Nu ben ik weer op een belangrijk punt aangekomen. Jullie raden het vast al. Ik ben op zoek naar een baan. Daarom ben ik heel blij dat ik deze site heb gevonden. Wat een handige site, bij mij staat hij gelijk bij mijn favorieten!!! Ik ga deze site zeker aanraden.

Dankzij jullie goede tips en ideeën heb ik mijn eerste sollicitatie brief geschreven naar een functie van verkoopmedewerker. Ik zou heel fijn vinden als jullie naar hem kritisch willen kijken en alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden corrigeren, voordat ik de brief in de bus doe.

Groetjes,

perakojot

Het feit dat xxxx een prettige werksfeer, leuke collega’s en opleidingsmogelijkheden in het vooruitzicht stelt, maakt het deze onderneming een aantrekkelijke werkgever.
Kortom een jong en dynamisch bedrijf met werkwijze waar kwaliteit, betrokkenheid, respect voor mensen en milieu hoog in het vaandel staan, is werkgever waarvoor ik graag zou willen werken. Dat heeft mijn interesse gewekt om te solliciteren naar de functie van Verkoopmedewerker.

U zoekt een ambitieuze en flexibele verkoopmedewerker en dat is precies de functie waar ik naar zoek.
Deze functie zie ik als een uitdaging die ik graag wil aangaan. De combinatie van het werken in een team, dat samen zorgt voor een flexibele gang van zaken en goede verkoopresultaten en bezig zijn met concept waarvoor de xxxx voor staat, motiveert me om een deel van xxxx familie te worden.

Behulpzaam,doorzetter en collegiaal. In mijn visie staan klantgerichtheid en inlevingsvermogen in de klant voorop. Niets geeft namelijk zoveel voldoening als een tevreden klant. Omdat iedere klant weer anders is, vind ik het werken in de winkel leuk, afwisselend en uitdagend.

Wat mij ten slotte aantrekt om een deel uit xxx te maken is de mogelijkheid mij verder te ontwikkelen en door te groeien om een betrouwbare kracht te zijn; tot tevredenheid van de klanten, de collega’s, de werkgever en mezelf. Vanzelfsprekend ben ik bereid om cursussen/opleidingen te volgen om de kennis uit te breiden.

Deze baan is een prachtige kans voor een nieuwe stap in mijn carrière en ik ben er van overtuigd dat mijn kwaliteiten en ambitie een waardevolle aanvulling voor uw team zullen zijn. Graag zet ik me in om positie van xxxx te versterken op de markt uit te bouwen.

Ik verwacht dat deze brief voor u een aanleiding is om mij uit te nodigen voor een kennismaking gesprek, waar ik mijn motivatie nader kan toelichten.
Voor een compleet overzicht van mijn opleiding en werkervaring, verwijs ik u naar Curriculum Vitae, die als bijlage bij deze brief is toegevoegd.

Met veel interesse zie ik uw reactie tegemoet.

Hoogachtend,
Met citaat reageren
 

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Trek de aandacht met een creatieve openingszin René Sollicitatiebrief en cv 56 16 december 2014 11:46
Sollicitatiebrief Marketing Intelligence Analist Louise Sollicitatiebrief en cv 1 7 november 2010 21:15
Sollicitatiebrief en CV Fitnessmanager gennyfelicia Sollicitatiebrief en cv 0 26 augustus 2010 15:37
HBO toegepaste Psychologie Jurgen22 Opleiding kiezen en volgen 14 4 november 2009 10:25
'Sollicitatiebrief van de maand' heeft me een baan opgeleverd! nicky1983 Sollicitatiebrief en cv 4 6 oktober 2007 18:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon