Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carrièretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 24 augustus 2008, 18:14
Pattyann Pattyann is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2008
Berichten: 2
Pattyann is on a distinguished road
Standaard vaardigheden cv

Beste mensen,

Ik heb een vaardigheden CV gemaakt en zou graag wat reacties willen zien of krijgen. Alvast bedankt ! Vaardigheden – Curriculum vitae



Competenties en vaardigheden

Als freelancer heb ik mijn ervaring en kennis in verschillende bedrijven en omgevingen toegepast en zo mensen kennis opgedaan.

Ik ben getraind door de Engelse divisie van een Amerikaanse bedrijf om demonstraties ,presentaties en mensen uitleg te geven en dat doe ik op mijn eigen humoristische manier.

Verkopen doe ik niet op een agressieve manier, ben meer voorstander van zaadjes zaaien ,maar zal een score moment niet onbenut laten.

Ik heb gevoel voor Pr , oog voor detail , vindt het leuk als anderen het goed doen en ben een goede gastvrouw .

Tijdens de inauguratie van de Surinaamse ambassade op Trinidad en Tobago heb ik het bureau dat belast was met de organisatie erop gewezen dat de kaart die ze wilden opgangen van Suriname niet de goede was. Je mag de ambassadeur niet in verlegenheid brengen door een kaart waarop het betwist gebied bij Guyana staat in plaats van Suriname


Mijn sterk punten zijn; vlot communiceren , leergierig , flexibel , gedreven en een harde werkster.


Prestatie

Ik heb ervaring in demonstreren en presenteren en heb door de jaren heen veel positieve response mogen krijgen van klanten.

Mede door mijn prestatie werd ik benaderd door Magic import-export als Sales representative .

Als hostess voor de Felicitatiedienst heb ik ervaring opgedaan in direct sales en twee keer een prijsgewonnen voor de meeste verkopen.

Ik haalde altijd mijn targets hetgeen tot uiting kwam in mijn bonus bij Loyalty Management.


Werkervaring

Ik heb als Brand educator gewerkt voor een Amerikaanse producent in haarcosmetica .Ik werkte voor de Europese divisie en heb in verschillende Europese landen gewerkt. Mijn taken waren productinformatie verstrekken en salontrainingen en workshops verzorgen.

Als Sales representative voor een import-export bedrijf heb ik naast de verkoop met veel plezier ook meegewerkt aan workshops en deed zelfstandig kapsalontrainingen door heel Nederland en België.Met veel plezier en enthousiasme droeg ik mijn opgedane kennis over op stagiaires en overige kapperspersoneel

Pr activiteiten en matches gedaan tijdens mijn werkzaamheden bij handelsmissies van de Nederlands Surinaamse Kamer van Koophandel en Industrie. Mijn belangrijkste taak was op basis van profielen deelnemende bedrijven te matchen met potentiële locale partijen in Suriname. Ook heb ik een missielid bijgestaan bij de naamsbekendheid van zijn bedrijf en om bedrijven met export potentie te benaderen in Suriname.
Ik heb aan 3 handelsmissie medewerking verleend.


Bij een loyalty management bedrijf had meerdere processen die ik zelfstandig beheerde, archiveerde en had telefonisch en schriftelijk kontact met spaarders.

Opleiding

Vaardigheden heb ik opgedaan mede doordat anderen geloofden dat ik het kon , mij de kans boden en ik het lef had om in het diepe te springen.
Mijn motto is daarom: Gewoon in het diepe springen, anders val je nooit omhoog…!

2000 Cursus Windows 98
1986 -1988 Ondernemersopleiding voor het kappersvak
1986 Middenstand
1978 -1980 Bediende opleiding voor het kappersvak

Talenkennis
Nederlands Vloeiend in woord en geschrift
Engels Goed in woord en geschrift


Hobby’s

Lezen , spiritualiteit en reizen
Met citaat reageren
  #2  
Oud 24 augustus 2008, 21:45
Henk
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: vaardigheden cv

Het oogt erg rommelig en ook is Trinidad/Toboga niet interessant voor autochtone werkgevers. Het zal eerder een negatieve associatie oproepen. Niet terecht maar wel de realiteit. Kijk eens op websites zoals http://www.carrieretijger.nl/carrier...tiebrief-en-cv enzovoorts voor sjablonen. Ook zou ik een volwaardige MBO-4 opleiding gaan volgen. Mits je niet in het kappersvak wilt blijven hangen.

Ook dien je in een cv concrete namen van bedrijven en functies op te nemen. Nu is het een vaag verhaal.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 24 augustus 2008, 22:14
Pattyann Pattyann is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 24 augustus 2008
Berichten: 2
Pattyann is on a distinguished road
Standaard Re: vaardigheden cv

Henk bedank voor je feedback. Ik ga ermee aan de slag
Met citaat reageren
  #4  
Oud 25 augustus 2008, 04:31
Primago advies Primago advies is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 12 april 2006
Berichten: 1.720
Primago advies is on a distinguished road
Standaard Re: vaardigheden cv

Zie ook http://www.carrieretijger.nl/carrier...aardigheden-cv

Succes met het herschrijven.
__________________
Hetty Dalsheim
loopbaanbegeleiding

http://www.primagoadvies.wordpress.com
Met citaat reageren
  #5  
Oud 25 augustus 2008, 10:09
Ivonne Ivonne is offline
Lid
 
Geregistreerd: 29 juli 2008
Berichten: 5
Ivonne is on a distinguished road
Standaard Re: vaardigheden cv

Ik vind persoonlijk het taalgebruik te informeel. Het is en blijft natuurlijk een cv dus het mag allemaal wel wat formeler en dus ook professioneler.
Met citaat reageren
  #6  
Oud 25 augustus 2008, 13:04
Catbert Catbert is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 2 oktober 2007
Berichten: 595
Catbert is on a distinguished road
Standaard Re: vaardigheden cv

Persoonlijk ben ik als personeelsfunctionaris helemaal geen fan van een vaardigheden cv. Dat komt doordat ik gewoonweg een overzicht wil zien van wanneer tot wanneer je wat gedaan hebt. Een vaardigheden cv is hier te vaag in.

Er fluistert bij mij een vervelend stemmetje in mijn oor dat je hiermee gaten in je cv, foute keuzes of wat dan ook aan het verdoezelen bent. Je kan dat bezwaar oplossen door deze informatie te verwerken binnen het format van een klassiek cv, misschien onder het kopje 'persoonlijke vaardigheden'.
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
CV mixvorm van vaardigheden en a-chronologisch. Graag commentaar. Docent NT2 Sollicitatiebrief en cv 8 23 juli 2008 22:47
CV oppoetsen... Wie heeft er inspiratie voor mij :) Neerlandica_to_be Sollicitatiebrief en cv 5 7 januari 2008 18:18
Vaardigheden CV opstellen -Margriet- Sollicitatiebrief en cv 8 12 juni 2007 17:22
Vaardigheden cv, graag commentaar Dickkol Sollicitatiebrief en cv 4 10 april 2007 11:33
chronologisch en vaardigheden cv graag beoordelen hoogeveentje Sollicitatiebrief en cv 1 27 april 2006 17:31


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carrièretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon