Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 29 juli 2012, 15:49
Morten Morten is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 29 juli 2012
Berichten: 2
Morten is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief Sales medewerker

Hallo,

Ben nieuw hier dus ben benieuwd hoe dit gaat. Hieronder is mijn brief, ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Groetjes Morten




Beste mevrouw x,

Commercieel, communicatief en stressbestendig. Karaktereigenschappen van mijzelf die ik terug vind in de vacature van sales medewerker. Mijn naam is Morten .. en wil via deze brief mijn interesse kenbaar maken in een carričre bij bedrijf x.

Zoals u in mijn CV kunt lezen ligt mijn werkervaring vooral in de horeca en het toerisme. Ik ben begonnen aan de MTRO in Eindhoven. Tijdens deze dubbele opleiding werden mij onder andere verkooptechnieken, presentatietechnieken en Yield management bijgebracht. Vervolgens heb ik deze tijdens stages in de praktijk toegepast. Door goed Yield management heb ik de bezettingsgraad op de Preikestolen Camping bijna verdubbeld. Na het behalen van mijn diploma heb ik als campingbeheerder voor Vacansoleil gewerkt. Hier deed ik vooral veel reserveringen voor de Nederlands- en Duitstalige gasten, zowel per telefoon, mail als aan de balie.

Omdat ik mijn bachelor wilde behalen heb ik besloten om de opleiding Toeristisch Management te gaan volgen aan NHTV internationaal hoger onderwijs Breda. Het runnen van een toeristische organisatie stond tijdens deze studie centraal. Gedurende mijn stage op Corfu heb ik vooral mijn verkooptechnieken kunnen ontwikkelen. Ik heb gemerkt dat openheid in combinatie met het juiste stemgebruik een belangrijke rol spelen in het verkoopproces waardoor ik aan het einde van het seizoen het hoogste omzetgemiddelde behaald heb. Mede hierdoor heb ik afgelopen winter succesvol een “solo-bestemming” gedraaid voor de Sundio Group in Frankrijk.

Ondanks dat ik altijd met veel plezier dit werk gedaan heb is het nu tijd voor een voor een volgende stap in mijn carričre. Ik ben op zoek naar een baan waar ik kan groeien en mogelijkheden krijg om te werken aan mijn toekomst. U kunt mij deze mogelijkheid bieden.
De kans om mezelf te ontwikkelen in een natuurrijke omgeving kan ik dan ook alleen maar met beide handen aangrijpen.

Ik ben er van overtuigd dat ik kan bijdragen in de groei van bedrijf x en kom daarom graag mijn ideeën in een persoonlijk gesprek verder toelichten. Een uitnodiging hiervoor zie ik met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groeten,
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief (Junior) Juridisch Medewerker Rechtbank, Graag uw commentaar define Sollicitatiebrief en cv 4 26 mei 2014 20:17
Graag jullie reactie op mijn net even anders dan anders sollicitatiebrief en cv vertegenwoordiger Sollicitatiebrief en cv 6 2 juli 2012 18:37
Sollicitatiebrief medewerker Klantenservice bij een woningbouwvereniging Sara29 Sollicitatiebrief en cv 4 16 september 2011 15:19
Graag kritiek sollicitatiebrief sales assistent binnendienst mama Sollicitatiebrief en cv 3 20 juli 2009 23:12
Graag reactie sollicitatie sales support medewerker MH1980 Sollicitatiebrief en cv 0 5 augustus 2008 18:29


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:44.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon