Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 22 december 2008, 15:28
kleine_rood kleine_rood is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2007
Berichten: 4
kleine_rood is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief medewerker receptie / secretarieel medewerker

Ik wil gaan solliciteren naar de functie van receptionist/secretarieel medewerker op een advocatenkantoor. Ik heb een sollicitatiebrief geschreven en aangezien dit mijn eerste is ben ik heel erg benieuwd naar jullie reacties.

Alle advies is welkom!
Alvast dank voor de genomen moeite.

Adres heb ik weggelaten.

Betreft: vacature medewerker receptie/secretarieel medewerker

####, 22 december 2008

Geachte heer ######,

Op de site www.#######.nl zag ik staan dat u op zoek bent naar een student om de receptie van uw kantoor te ondersteunen. Na telefonisch contact met mevrouw ## op donderdag 18 december, besloot ik te solliciteren naar deze functie.

De afgelopen acht maanden heb ik met veel plezier gewerkt op het secretariaat ###### Advocaten te Amsterdam. Ik hield mij onder andere bezig met het uitwerken van brieven met behulp van de dictafoon, postverwerking, telefoon, agendabeheer en het ontvangen van cliënten. Het werken op een advocatenkantoor in combinatie met mijn studie rechten aan de #### in Amsterdam heb ik als zeer prettig ervaren.

Ik ben spontaan, leergierig, betrouwbaar, kom mijn afspraken na en ik ga accuraat te werk. Qua persoon ben zelfstandig ingesteld maar ik kan daarentegen ook heel goed in teamverband werken.

De reden dat ik graag bij uw kantoor wil werken is dat ik door mijn werkervaring weet dat ik kwaliteiten heb die ik goed in kan zetten voor het werken bij uw kantoor. Vooral de mogelijkheid om mijn juridische kennis te kunnen uitbreiden en ervaring op te doen in de praktijk spreekt mij erg aan.

In de bijgevoegde cv vindt u meer informatie over mijn achtergrond, informatie en werkervaring. Ik zie uw uitnodiging voor een gesprek met veel plezier tegemoet en kijk uit naar de kans mijn enthousiasme over deze baan in een mondeling gesprek toe te lichten.

Met vriendelijke groet,

#####

Bijlage: curriculum vitae
Met citaat reageren
  #2  
Oud 28 december 2008, 17:14
H@ns's schermafbeelding
H@ns H@ns is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 180
H@ns is on a distinguished road
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker receptie / secretarieel medewerker

Beste,

Excuses voor de late reactie. Heb je nog steeds hulp nodig of is de brief de deur al uit?
__________________
Puts the tiger in career
Met citaat reageren
  #3  
Oud 31 december 2008, 13:33
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Sollicitatiebrief medewerker receptie / secretarieel medewerker

Beste Hans,

Bedankt voor de reactie. De brief is al de deur uit. Ik heb hem op maandagavond opgestuurd. Dinsdag een mail terug of ik op woensdag kon solliciteren. Woensdagochtend gesolliciteerd en diezelfde middag gebeld dat ik was aangenomen!

Groet

Marijn
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief medewerker back office smstrijker Sollicitatiebrief en cv 3 28 juli 2008 16:35
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 20:47
Sollicitatiebrief secretarieel medewerker bestuur Ingrid Sollicitatiebrief en cv 1 10 januari 2007 00:49
Sollicitatiebrief secretarieel medewerker mariette Sollicitatiebrief en cv 4 16 mei 2006 15:18
Sollicitatiebrief secretarieel /administratief medewerker nimra Sollicitatiebrief en cv 9 15 januari 2006 02:47


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon