Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 7 april 2007, 01:45
B&H B&H is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 7 april 2007
Berichten: 1
B&H is on a distinguished road
Standaard Sollicitatiebrief leraar automechanica

hallo

Ik heb dus nog nooit een sollicitatiebrief moeten schrijven, maar ga het nu toch eens moeten doen.

ik werk dus als automonteur en wil als leraar aan de slag in een technische school.

Dit is een open solicitatiebrief

Graag uw mening en eventuele correctie

Citaat:
school
H. xxxx
adres xxxxxx
xxxxxxx

Betreft : sollicitatie als technisch leraar automechanica

Geachte Heer xxxxxx

Ik ben nu reeds elf jaar aan het werk , maar ben nu op een punt gekomen dat ik mijn kennis wil over dragen aan anderen, daarom wil ik graag mijn steentje bijdragen aan een belangrijk leerproces, want onze kinderen zijn de toekomst. Zij moeten daarom zo goed mogelijk op weg worden geholpen.

Tijdens mijn studie automechanica en elektriciteit in het Technicum van xxxxxxxx heb ik veel kennis opgedaan omdat ik er begeleid werd door goede leerkrachten . Na mijn studie ben ik dadelijk kunnen beginnen als automonteur in een garage, maar door een verhuis ben ik na een jaar pendellen ook van werk veranderd, ik ben dan gaan werken bij een elektricien in xxxxxxxxxx, maar dit werk was niet wat ik zocht . Na een jaar daar gewerkt te hebben ben ik gaan werken bij xxx ( xxx garage te xxxxxxx,dit is ook mijn huidige werkgever ). In deze firma klom ik vlug naar de top als automonteur daar ik een goede kennis had van automechanica en elektriciteit, en electronica was een grote hobby, wat heden niet meer weg te denken is in de auto wereld.