Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 8 april 2015, 19:30
MKGroningen MKGroningen is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 8 april 2015
Berichten: 1
MKGroningen is on a distinguished road
Standaard Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief?

Beste forumleden,

Sinds twee weken ben ik klaar met mijn studie, en nu dus begonnen met solliciteren. Sta op het punt om mijn eerste brief te versturen, maar ben er nog niet heel zeker van de kwaliteit ervan (zie hieronder). Daarom ben ik benieuwd naar jullie mening. Bij voorbaat dank voor de hulp!

Groningen, 8 april 2015

Betreft: sollicitatie Junior xxxxxxxxx

Geachte heer Xxxxxxxxx,

Zowel het controleren en verbeteren van performance alsmede het publieke management genieten altijd mijn bijzondere interesse. Ik was dan ook meteen erg enthousiast na het lezen van jullie vacature voor ‘Junior Public Business Controller’. Ook de mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en door te leren in deze functie spreken mij erg aan. Ik ben van mening dat dit erg belangrijk is aan het begin van mijn carričre, en ik beschouw mezelf na mijn studie dan ook zeker nog niet als uitgeleerd.

Ik ben sinds kort afgestudeerd voor de studie Business Administration, waarbij ik voor de track 'Organizational & Management Control' heb gekozen. Uw vacature sluit goed aan bij deze studie, mede vanwege de samenstelling van mijn vakkenpakket. Ik heb er namelijk voor gekozen om me niet alleen op de financiële aspecten te richten, maar ook op de sociale en/of menselijke kanten van performance, planning en control. Ook het verbeteren van de performance van publieke organisaties is tijdens deze studie aan bod gekomen, en dit is tevens iets dat mij ook buiten mijn studie om erg aanspreekt.

Verder omschrijft de vacature competenties waarin ik mijzelf erg goed kan vinden. Zo heb ik in eerdere bijbanen al veel ervaring opgedaan met werken in teamverband en klantgerichtheid. Bovendien heb ik tijdens mijn studie mijn analytisch vermogen sterk ontwikkeld, heb ik een erg pragmatische instelling en sta ik bekend als een echte aanpakker. Mede vanwege deze eigenschappen denk ik dan ook dat ik van meerwaarde kan zijn voor jullie bedrijf.

Voor nadere gegevens verwijs ik u naar het bijgevoegde curriculum vitae. Uiteraard zie ik er naar uit om deze sollicitatie verder toe te lichten tijdens een gesprek.

Met vriendelijke groet,

xxxxxxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Labels
sollicitatie, sollicitatiebrief tips

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
sollicitatiebrief bureaumedewerker T te DH Sollicitatiebrief en cv 6 3 mei 2013 12:53
Mijn open sollicitatie demaninhetpak Sollicitatiebrief en cv 2 16 augustus 2011 20:02
Wat vinden jullie van mijn cv? Mandy81 Sollicitatiebrief en cv 7 12 oktober 2010 15:17
Wat vinden jullie van mijn sollicitatiebrief voor administratief medewerkster? aat Sollicitatiebrief en cv 7 18 juni 2008 17:56
Sollicitatie-bijstand Financial Controller berbo Sollicitatiebrief en cv 8 25 februari 2007 00:22


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon