Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 10 augustus 2007, 15:54
nimra nimra is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 4 november 2005
Berichten: 2
nimra is on a distinguished road
Exclamation sollicitatiebrief Commercieel medewerker binnendienst

Hallo... na heeeeel erg lang moet ik weer een brief schrijven...

Dit is wat ik tot nu toe heb bekokstoofd Graag wil ik hier op en aanmerkingen over.. mijn nederlands is niet 100% dus ook graag Als je schrijfouten ziet even melden alvast bedankt nim

Geachte mevrouw xxxx,

Naar aanleiding van uw advertentie op www.xxxx.nl de website van het xxxx, maak ik mijn interesse kenbaar voor de functie van Commercieel medewerker binnendienst.

Momenteel ben ik werkzaam als assistent scholingscoördinator bij de xxxxx. In deze functie verricht ik diverse werkzaamheden voor het hoofd scholingscoördinatie. Tijdens haar afwezigheid deed is alle vervangende taken waaronder Coachen en begeleiden van deelnemers, evaluatie gesprekken voeren, deelnemers adviseren over hun werk en bijvoorbeeld ook sollicitatiehulp geven. Dit werk doe ik met veel plezier.

De functie van Commercieel medewerker binnendienst binnen uw bedrijf spreekt mij om diverse redenen aan. De eerste reden is dat deze functie goed aansluit bij mijn opleiding en werkervaring. Daarnaast beschik ik over goede sociale en contactuele eigenschappen, ook ben ik goed in staat om zowel in een team als zelfstandig te werken. Ik heb ruime ervaring in PC gebruik en kan uitstekend overweg met het Microsoft Office pakket. Ten tweede heb ik bij de xxxx ontdekt dat ik het leuk vind om het aanspreekpunt te zijn voor de deelnemers. Ten slotte, toen mijn moeder en wij ( de kinderen ) 22 jaar geleden naar nederland kwamen was er geen sprake van “inburgering” ze kreeg een huis en een uitkering, deel uitmaken van de maatschapij heeft hierdoor jaren geduurd. Samen met mijn man die hier 3 jaar geleden uit de verenigde staten kwam, geen woord nederlands sprak en ook geen idee had hoe onze maatschapij inelkaar zat, hebben wij ontdekt hoe het wel kan! Dankzij goede
begeleiding naar inburgering is hij deel van de Nederlandse maatschapij. Bij uw bedrijf kan ik deel uitmaken van dit zo belangrijke process.

Graag licht ik mijn brief en CV toe in een persoonlijk gesprek.
Uw uitnodiging hiervoor zie ik graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
xxxx
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 augustus 2007, 11:03
Rens Rens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 28 november 2006
Berichten: 985
Rens is on a distinguished road
Standaard Re: sollicitatiebrief Commercieel medewerker binnendienst

Hoi Nimra

Ik zou je eigen ervaring niet melden.

Ook zou je je briefindeling kunnen omzetten naar het AIDA-MODEL.

Geef ook aan welke ervaringen vanuit je huidige baan je goed kunt toepassen in je nieuwe baan.

Dus:
geef aan 1; waarom dit bedrijf/instelling. 2; waarom jij en 3; waarom jullie samen.

Snap je wat ik bedoel?

Groet,
Rens
__________________
Rens
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Service Medewerker Rabobank, commentaar aub ghpotman Sollicitatiebrief en cv 2 10 juni 2007 14:42
sollicitatiebrief pedagogisch medewerker: graag commentaar! ellis Sollicitatiebrief en cv 1 1 juni 2007 19:47
Sollicitatiebrief administratief medewerker bij centrum voor kunsten sennadion Sollicitatiebrief en cv 0 1 april 2007 22:41
Sollicitatiebrief inkoop medewerker Noetje Sollicitatiebrief en cv 2 12 maart 2007 18:30
Sollicitatiebrief commercieel technisch medewerker markwolf Sollicitatiebrief en cv 1 10 december 2006 17:43


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:00.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon