Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 16 juni 2010, 22:19
desireee desireee is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 16 juni 2010
Berichten: 1
desireee is on a distinguished road
Standaard Sollicitatie begeleidster

Hallo
Graag zou ik een beoordeling willen van mijn sollicitatie brief als iemand opmerkingen heeft hoor ik die graag.


Geachte mevrouw xxxxx,

Iemand die stevig in zijn schoenen staat, dat heb je wel nodig om zorg te bieden aan mensen met een verstandelijke beperking. Gelukkig ben ik iemand die daarin wel zijn mannetje staat. Daarom wil ik U vragen of er op de korte termijn nog vacatures zijn op uw locatie.

Ik ben 42 jaar en heb sinds 1 februari 2009 ingevallen in xxxxxx, restaurant xxxxin xxxxxx en op dagcentrum xxxxxx in xxxxxxx.
Ook in de xxxxxxx heb ik vele malen ingevallen en ben dus ook bekend met de bewoners en de algemene gang van zaken.

Een baan bij de xxxxxx past precies in mijn straatje, ik werk graag met met de doelgroep van uw locatie en wil ze daar graag een veilige en acceptabele woonsituatie aanbieden. In de werkwijze van de xxxxxx spreekt het me aan dat de begeleiding gericht is op het creëren van een omgeving waarin de bewoners zich veilig voelen maar waarin de zelfstandigheid steeds vergroot wordt ddor bijvoorbeeld het aanleren van huishoudelijke werkzaamheden en het op tijd komen . Dit is een positieve instelling en ik heb tijdens mijn werk , waarbij ik ervaring heb opgedaan in het begeleiden van mensen met een verstandelijke beperking, gemerkt dat een positieve instelling erg stimulerend is voor hen.

Ik hoop binnenkort met de opleiding SPW 4 woonbegeleiding te starten zodat ik nog beter in staat zal zijn mijn functie te vervullen.

Ik ben zelfstandig en enthousiast, heb doorzettingsvermogen en bezit de vaardigheid om goed met onverwachte en stressvolle situaties om te gaan. Tijdens mijn invalwerk op diverse locaties, mijn werk in de horeca en mijn vrijwilligerswerk heb ik geleerd om samen te werken in een team. Met deze kwaliteiten denk ik geschikt te zijn voor de functie van begeleidster.

Voor meer informatie over mijn ervaring en werkzaamheden verwijs ik u graag naar mijn curriculum vitae. Graag kom ik in een persoonlijk gesprek een toelichting geven op mijn sollicitatie.

Met vriendelijke groet,

Desiree xxxxx
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie Dierenkliniek InNoCeNt-GiRl Sollicitatiebrief en cv 6 3 augustus 2010 18:34
Open Sollicitatie Endemol (graag op- en aanmerkingen!) Girl3 Sollicitatiebrief en cv 9 23 februari 2010 22:53
Open sollicitatie verpleegkundige, graag commentaar Carola Sollicitatiebrief en cv 2 30 november 2009 11:00
Open sollicitatie verpleegkundige. Graag commentaar HvdB Sollicitatiebrief en cv 1 13 juni 2009 23:04
Feedback gevraagd open sollicitatie plotiemoos Sollicitatiebrief en cv 4 11 mei 2009 10:40


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon