Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 20 november 2008, 21:21
xstrawberry xstrawberry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 november 2008
Berichten: 3
xstrawberry is on a distinguished road
Smile reacties welkom stagebrief

Betreft: stageplaats boekhoudkundig medewerker - administrateur 3 / 4

Geachte heer Stam,

Laats zag ik uw vacature staan op ecabo.nl over een stagiaire voor de administratie / boekhouding. De vacature heeft mij enthousiast gemaakt en met deze brief wil graag mijn interesse tonen.

Tijdens de praktijklessen op school heb ik geleerd hoe het in een bedrijf er aan toe gaat, de kennis die ik heb opgedaan wil ik graag toepassen. Momenteel volg ik de opleiding boekhoudkundig medewerker - administrateur 3 /4 op het [college] te [plaats], bij deze opleiding hoort een stageperiode van 3 maanden, namelijk van [datum] tot [datum].

Ik ben geďnteresseerd in de functie van boekhoudkundig medewerker binnen uw bedrijf omdat de functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en vaardigheden.
De taken die ik moet verrichten en de verantwoordelijkheid die ik krijg spreken mij erg aan. Ik kan zonder problemen goed presenteren onder tijdsdruk en ben ook stressbestendig. Uit de praktijk is gebleken dat ik doelgericht kan werken, ik heb een cijfermatig inzicht en heb ook een hoog doorzettingsvermogen. U kunt van mij verwacht dat ik zowel zelfstandig als in teamverband kan werken.

Voor mijn persoonlijke gegevens verwijs ik u naar de bijlage van deze brief.

Ik hoop u er van te hebben overtuigt om mij uit te nodigen voor een gesprek.



Met vriendelijke groet,



/// bij het laatste deel heb ik wel veel eigenschappen genoemd. is het niet teveel?

alvast bedankt!
Met citaat reageren
  #2  
Oud 20 november 2008, 22:58
Jack Stemkens Jack Stemkens is offline
Veteraan
 
Geregistreerd: 1 oktober 2008
Berichten: 111
Jack Stemkens is on a distinguished road
Standaard Re: reacties welkom stagebrief

Hoi xstrawberry,

Ik heb je brief doorgelezen en zal in ieder geval de taalfouten eruit halen.

Betreft: stageplaats boekhoudkundig medewerker - administrateur 3 / 4

Geachte heer Stam,

Afgelopen maandag (kan ook een andere dag zijn, vul hier de dag in dat je hem gezien hebt) zag ik uw vacature staan op ecabo.nl voor een stagiaire op de administratie / boekhouding. De vacature heeft mij enthousiast gemaakt en met deze brief wil graag mijn interesse tonen.

Tijdens de praktijklessen op school heb ik geleerd hoe het in een bedrijf er aan toe gaat. De kennis die ik heb opgedaan wil ik graag in de praktijk toepassen. Momenteel volg ik de opleiding boekhoudkundig medewerker - administrateur 3 /4 op het [college] te [plaats], bij deze opleiding hoort een stageperiode van 3 maanden, namelijk van [datum] tot [datum].

Ik ben geďnteresseerd in de functie van boekhoudkundig medewerker binnen uw bedrijf omdat de functie zeer goed aansluit op mijn opleiding en vaardigheden. Ik kan zonder problemen goed presenteren onder tijdsdruk en ben ook stressbestendig. Uit de praktijk is gebleken dat ik doelgericht kan werken. Ik heb een sterk cijfermatig inzicht en heb ook een groot doorzettingsvermogen. Ik kan goed zelfstandig uit de voeten, maar functioneer daarnaast graag in teamverband. Voor meer informatie verwijs ik u graag naar mijn cv.

Ik hoop u ervan te hebben overtuigd om mij uit te nodigen voor een gesprek.



Met vriendelijke groet,

Heel veel succes met je stage.
__________________


Jack Stemkens

http://www.uwsollicitatie.nl
Sollicitatiebrieven en cv's op maat.
Met citaat reageren
  #3  
Oud 21 november 2008, 08:30
xstrawberry xstrawberry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 november 2008
Berichten: 3
xstrawberry is on a distinguished road
Standaard Re: reacties welkom stagebrief

hardstikke bedankt!
Met citaat reageren
  #4  
Oud 21 november 2008, 21:04
Annah Annah is offline
Lid
 
Geregistreerd: 21 november 2008
Berichten: 5
Annah is on a distinguished road
Standaard Re: reacties welkom stagebrief

Hoi Strawberry,

goed begin, vooral je afsluiting vind ik sterk, een beetje brutaal wat goed over kan komen als 'niet afwachtend, neemt zelf initiatief'.
Als antwoord op je vraag: nee ik vind niet dat je te veel eigenschappen noemt, dat mag zeker en je beschrijft je kwaliteiten. Misschien kan je iets de nadruk afhalen van 'een stage hoort bij mijn opleiding' en 'de stage past bij mijn opleiding'. Leg in plaats daarvan meer nadruk op 'nu kan ik laten zien wat ik waard ben', zoals je beschrijft in de zin dat je het geleerde in praktijk wilt brengen.

Succes met je sollicitatie!
Met citaat reageren
  #5  
Oud 21 november 2008, 23:25
xstrawberry xstrawberry is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 20 november 2008
Berichten: 3
xstrawberry is on a distinguished road
Thumbs up Re: reacties welkom stagebrief

bedankt voor je reactie!

met de tip ga ik zeker wat doen.

jullie horen het nog van me .

jullie zijn toppie ! door jullie krijg ik zeker meer zelfvertrouwen. eerste stage ooit
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Sollicitatiebrief Organic Search Consultant, graag reacties 6bit Sollicitatiebrief en cv 0 17 november 2008 19:01
Sollicitatiebrief voor (jr.) Benefits Consultant, alle commentaar is welkom Cuchulainn Sollicitatiebrief en cv 0 7 september 2006 13:22
Graag reacties op mijn open sollicitatiebrief jannie Sollicitatiebrief en cv 7 30 juni 2006 17:01
Feedback is zeer welkom Inbouw Sollicitatiebrief en cv 3 19 mei 2006 20:59
Sollicitatiebrief administratief medewerker: reacties gewenst Marian Sollicitatiebrief en cv 7 26 augustus 2005 12:50


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon