Carrièretijger: Home Carrièretijger
Carrièretijger
Carrièretijger

RSS
Ga terug   Carričretijger Forum > Sollicitatiebrief en cv

Reageren
 
Discussietools Zoek in deze discussie Weergave
  #1  
Oud 12 december 2006, 12:10
angelique05 angelique05 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2006
Berichten: 4
angelique05 is on a distinguished road
Standaard Open sollicitatie groepsleister

Hallo allemaal, ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Na 8 jaar op kantoor te hebben gewerkt, wil ik heel iets anders gaan doen, ik wil graag met kinderen gaan werken en dus de SPW opleiding gaan volgen.
Nu is het zo dat ik mijn vaste lasten heb en 26 jaar ben en ik dus helaas een BBL opleiding moet gaan doen omdat een BOL gewoon niet gaan ivm de vaste lasten.
Ik ben nu bezig met een open sollicitatie voor kdv die mensen in dienst willen nemen zodat ze de BBL opleiding kan gaan volgen.
Maar ik ben het er nog niet helemaal mee eens, kunnen jullie mij misschien tips geven zodat ik een nette brief op kan sturen?

Nou jullie houden hem nog ff tegoed, hij staat nog op de schrijf thuis en ben nu op mijn werk

Nou hier nog een keer een poging, zouden jullie mij tips kunnen geven hoe ik het net even anders kan formuleren?
Ik ben er nog niet helemaal weg van.:

Aangemoedigd door uw website, stuur ik u een open sollicitatie voor een eventuele functie binnen uw bedrijf als (assistent)groepsleidster.

Ik zal me even voorstellen, mijn naam is Angelique van Wetering en ben 26 jaar.
Na een lange tijd op kantoor te hebben gewerkt, vond ik het tijd worden voor een definitieve, leuke en afwisselende uitdaging.
Na veel lezen over de functie (assistent) groepsleidster en na veel oppaswerk (ook in mijn vorige functie als helpende in de thuiszorg) werd ik steeds enthousiaster en besloot om me te laten inschrijven voor de opleiding SPW 3.
Tot mijn verbazing kreeg ik te horen dat je de BBL opleiding alleen kon volgen als je al bij een kinderdagverblijf werkt, wat ik best raar vindt omdat je daarvoor de kans niet krijgt zonder papieren.
Helaas zit ik vast aan een bbl opleiding gezien ik ook mijn vaste lasten heb en dus “te oud” zou zijn om de BOL opleiding te volgen.

Nu zou ik u willen vragen als u een vacature heeft open staan voor de functie (assistent) groepsleidster en een enthausiaste leerling zoekt zeker aan mij te denken.

Graag zou ik in een persoonlijk gesprek mijn sollicitatie willen toelichten.

Met vriendelijke groet,

Angelique van Wetering




Nou in iedergeval al vast bedankt zeg maar
Groetjes Angelique
Met citaat reageren
  #2  
Oud 12 december 2006, 16:12
angelique05 angelique05 is offline
Juniorlid
 
Geregistreerd: 12 december 2006
Berichten: 4
angelique05 is on a distinguished road
Standaard Re: Open sollicitatie groepsleister

Graag jullie reactie, ik ben er zelf nog niet helemaal tevreden over, ik wil juist laten blijken dat ik graag bij hun ga werken, maar ook weer niet alleen vanwege de opleiding zeg maar, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groetjes Angelique
Met citaat reageren
  #3  
Oud 12 december 2006, 16:38
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie groepsleister

Ik zou je brief eerst nog eens goed op spelfouten checken.
"enthausiaste" en "ik vindt" dat kan echt niet hoor

Ik weet niet wat een BBL of een BOL opleiding is. Weet de organisatie waarnaar je de brief gaat sturen dat wel? Anders zou ik dat beter uitleggen.
Met citaat reageren
  #4  
Oud 12 december 2006, 17:52
Niet geregistreerd
Gast
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Open sollicitatie groepsleister

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Niet geregistreerd Bekijk bericht
Ik zou je brief eerst nog eens goed op spelfouten checken.
"enthausiaste" en "ik vindt" dat kan echt niet hoor

Ik weet niet wat een BBL of een BOL opleiding is. Weet de organisatie waarnaar je de brief gaat sturen dat wel? Anders zou ik dat beter uitleggen.
Bol is een opleiding dat je full-time stage loopt en een bbl is een opleiding dat je 4 dagen werkt en 1 dag naar school gaat.

Het bedrijf weet ik nog niet, er zijn veel kdv, en zoals je ziet is het een open sollicitatie dus kan ik het naar meerdere bedrijven sturen.
Tja excuus voor de spelfouten, het is ook maar even een uitprobeersel, kijk het heus wel na hoor.
Staat trouwens best onvriendelijk hoor "Dat kan echt niet" zal best wel, maar je niet niet gelijk denken dat de brief zo de deur uit gaat hoor.
Maar bedankt voor je reactie.
Groeten
Angelique
Met citaat reageren
Reageren

Favorieten/bladwijzers

Discussietools Zoek in deze discussie
Zoek in deze discussie:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Open sollicitatie nadiasja Sollicitatiebrief en cv 1 6 november 2006 15:04
Open sollicitatie office manager/accountmanager marcmarieke Sollicitatiebrief en cv 1 27 september 2006 11:17
Open sollicitatie naar parttime baan bij Gemeente. Graag jullie kritische mening Synove Sollicitatiebrief en cv 2 26 september 2006 14:09
Open sollicitatie bij ziekenhuis. Graag commentaar Synove Sollicitatiebrief en cv 3 3 september 2006 16:32
Pakkende 1e zin open sollicitatie sterretje24 Sollicitatiebrief en cv 3 6 januari 2006 17:49


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.5
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Carričretijger Copyright © 2004-heden, Applinet en licentiegevers, Colofon